iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

Common.Sense 18-06-10 20:58

Ik heb twee orders in engeland lopen van telkens 2 toestellen. (2 accounts in store en 2 verschillende credit cards). Adres is van een vriend in UK. Daar ga ik weekend van 15 juli dan de toestellen even ophalen.

PeterEggink 19-06-10 00:51

Net ook via deze weg een iPhone 16GB besteld. Verwachtte verzendingsdatrum: 14 Juli!
WEL kreeg ik binnen een half uur een bevestigingsmail van Apple! Nou maar hopen dat dit gaat werken, aangezien dit mijn eerste keer is via Borderlinx. Tot nu toe ziet alles er goed uit!

Grtz,
Peter

ivanovh 19-06-10 07:53

Gisteravond laat de bestelling gedaan van een Iphone 4. Het adres is van een vriend, nog geen bevestigings mail; orderstatus is ok.

SPehlivan 19-06-10 09:35

Hallo

Dus zover ik kan volgen kan je via Borderlinx een UK adres maken, als je iets besteld gaat t daarheen en hun versturen het weer naar NL?

obi 19-06-10 10:32

Ja, zo zou het moeten werken.

Wim_ 19-06-10 10:44

Net nog gisterenavond een 2e exemplaar besteld via deze weg, nu met correcte 'billing' informatie, wel nog geen orderbevestiging gehad ;)

SPehlivan 19-06-10 11:05

hoe zit het met de garantie als dr iets gebeurd en kan je em in NL verzekeren?

laurensd 19-06-10 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ (Bericht 467197)
Net nog gisterenavond een 2e exemplaar besteld via deze weg, nu met correcte 'billing' informatie, wel nog geen orderbevestiging gehad ;)

Ik had ook geen orderbevestiging gehad en daarna was mijn order gecancelled. Dus goed de site in het oog houden en als je order gecancelled wordt, bellen naar Apple support voor reactivatie.
Als er een bevestiging binnenkomt wil dat zeggen dat je order aanvaard is.

Borderlinx kan je betalen via paypal en creditcard denkik.

Dacht dat Apple een wereldwijde beperkte garantie bood van 1 jaar?

Geno 19-06-10 12:15

Gisteren ook eentje besteld via de UK Apple site.

Billing address, mijn Nederlandse adres.
Shipping address, familie in London.

Nederlandse creditcard. Valideren ging gelukkig goed.

Vrijwel direct een bevestiging van de order. Het kan dus wel in 1 keer goed gaan. Dus nog goede hoop voor de mensen die er eentje via UK willen bemachtigen.

http://img.photobucket.com/albums/v2...ne4Check-1.jpg

sjalih 19-06-10 12:16

Even een vraag:
Ikzelf heb geen creditcard, is er nog een andere mogelijkheid om te betalen?
En kan je nu nog pre-orderen? Zo ja, wanneer krijg ik em dan binnen? edit: er staat ships 14 juli, is dat ook de datum dat ik hem binnenkrijg?
Ik hoop dat iemand mij dit kan beantwoorden!
Thnx!!

edit

ahhh jammer, je kan alleen met een creditcard betalen via de apple site :@
Iemand een andere alternatief?

Wim_ 19-06-10 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laurensd (Bericht 467215)
Ik had ook geen orderbevestiging gehad en daarna was mijn order gecancelled. Dus goed de site in het oog houden en als je order gecancelled wordt, bellen naar Apple support voor reactivatie.
Als er een bevestiging binnenkomt wil dat zeggen dat je order aanvaard is.

Borderlinx kan je betalen via paypal en creditcard denkik.

Dacht dat Apple een wereldwijde beperkte garantie bood van 1 jaar?

Ondertussen orderbevestiging voor beide orders binnen, so far so good ...

Channie 19-06-10 15:31

Nog steeds niet gecancelled. Ik heb goede hoop!

http://cl.ly/b51f5f58390e1e2ab3c9/content

ron73 19-06-10 22:00

Ik heb ook weer besteld via apple.com/uk met gebruik van Borderlinx. Nu wel een bevestigingsmail gehad. Nu maar afwachten dat de order niet weer gecancelled wordt.
ps zijn er nog anderen die via Borderlinx besteld hebben? Wat is jullie status?

PeterEggink 19-06-10 22:21

1 Bijlage(n)
Het is net 24 uur geleden dat ik de order bevestiging van Apple per email ontvangen heb, en staat tot dusver nog steeds actief. Op zich een goed teken denk ik ;)

AeronNL 19-06-10 23:45

Ik ga er ook 1 via Borderlinx bestellen.
Heb ook een account aangemaakt.
Hebben jullie bij Apple ook de "county"ingevuld? Zo ja, wat moet daar komen te staan?
Ook vroeg ik mij af of TNt het bezorgd in Nederland, en of je verzekerd bent?

ButcherJF 20-06-10 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ron73 (Bericht 467447)
(...)
ps zijn er nog anderen die via Borderlinx besteld hebben? Wat is jullie status?

Lees dit topic eens helemaal door :rolleyes:

SPehlivan 20-06-10 08:19

Hoe zit het met de garantie van je toestel in NL? En kan je het ook verzekeren hier?

punt83 20-06-10 09:01

Afgelopen woensdag besteld via borderl. en tot op heden nog steeds geen annulering (even afkloppen). Orderbevestiging liet die woensdag ook een uurtje of 12 op zich wachten. Status nog steeds: Not yet shipped, delivers on June 24th

Wim_ 20-06-10 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 467475)
Ik ga er ook 1 via Borderlinx bestellen.
Heb ook een account aangemaakt.
Hebben jullie bij Apple ook de "county"ingevuld? Zo ja, wat moet daar komen te staan?
Ook vroeg ik mij af of TNt het bezorgd in Nederland, en of je verzekerd bent?

'county' mag je leeg laten

Snader 20-06-10 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 467514)
Hoe zit het met de garantie van je toestel in NL? En kan je het ook verzekeren hier?

Je kunt je toestel bij de ANWB verzekeren met de Mobiele Apparatuur Verzekering. Kosten zo'n 25 euro per jaar. Gedekt tegen beschadiging en diefstal geloof ik. Wat de garantie betreft zou die worldwide moeten zijn, maar dan moet de iPhone 4 hier wel te koop zijn. Misschien wordt je eerder/beter geholpen als je Apple Care afsluit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:07.