iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

mathijsdb 31-07-10 17:20

Ja. Je krijgt zowel een mailtje als hij in je suite is gekomen als wanneer hij verzonden is.(scheelt een hoop inloggen)

painterceessie 31-07-10 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mathijsdb (Bericht 508225)
Ja. Je krijgt zowel een mailtje als hij in je suite is gekomen als wanneer hij verzonden is.(scheelt een hoop inloggen)

Thanks,heb geloof ik al 17 keer ingelogt.
Dus daar kap ik nu mee.

loller 31-07-10 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaartenW (Bericht 508180)
Hier dezelfde situatie alleen nog geen suite update, afwachten maar....:(

De mijne is inmiddels ook al binnen (5minuutjes geleden). Volgens mij wordt de jouwe ook vandaag nog geupdate!

Hoe lang duurt het ongeveer voordat je van BL een verzendbevestiging krijgt?

WvB22 31-07-10 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mslf (Bericht 508090)
ik snap erniks van ik heb een uu geleden een iphone 4 32gb besteld, en ik heb nog geen orderbevestiging binnen gehad :S.... ik heb hem via de uk apple store besteld.

duurt het in het weekend langer dan door de weeks een orderbevestiging binnen krijgen?

ik hoopdat iemand me meer info kan geven erover...

Ik heb mijn iPhone 4 rond 15:00 uur besteld bij Apple UK en een klein uurtje later de bevestiging. Misschien heeft het iets te maken met je creditcard of iets dergelijks.

Heb hem uiteindelijk ook maar via de UK besteld na een zeer onprofessionele reactie van de klantenservice van T-Mobile. De hele boel daar gecancelled en nu maar via BL proberen. Meteen mijn abonnement ook opgezegd. Tijd voor Vodafone na dat slechte bereik van T-Mobile. Die muts van de klantenservice was de druppel en het zetje wat ik net nodig had.

Mark-86 31-07-10 17:40

Hahaha, hier precies hetzelfde! Klantenservice van t-mobile heeft mij 3x gewoon weggedrukt terwijl ik in de wacht stond =S Onvoorstelbaar hoe ze met klanten omgaan, was al bijna 10 jaar klant daar.. Gelukkig wel vandaag mijn microsim ontvangen, die krijgen ze ook mooi niet meer terug =P

Even een vraagje, heb dus ook via borderlinx besteld.. maar wat zijn de kosten bij hun voor het verzenden?

martijn333 31-07-10 18:26

Shipped to MILTON KEYNES, GB 27 Jul 2010
Estimated Delivery Date (Subject to change) 02 Aug 2010 (Subject to change)
Current Delivery Status Delivered 31 Jul 2010

Nog geen update gehad van m'n suite

Justevo 31-07-10 18:34

Hoe zit het nou precies met betalen dan? Ik heb bij mn bestelling op de Apple UK site mijn Creditcard gegevens ingevuld, dus ik hoef dan straks alleen nog maar de verzendkosten van BL te betalen neem ik aan?

michel01 31-07-10 18:40

Jep 35 euri zijn de enige kosten bij Borderlinx.

Oflubjkismail 31-07-10 18:41

Vodafone zeer goed ontvangst.

Ik was ook gisteren naar Belgie maar helaas iphone 4 overal uitverkocht.
Ik wil hem ook UK bestellen maar ik weet niet hoe.
Graag mij helpen.

Alvast bedankt

mvg
oflubjkismail

WvB22 31-07-10 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mark-86 (Bericht 508254)
Hahaha, hier precies hetzelfde! Klantenservice van t-mobile heeft mij 3x gewoon weggedrukt terwijl ik in de wacht stond =S Onvoorstelbaar hoe ze met klanten omgaan, was al bijna 10 jaar klant daar.. Gelukkig wel vandaag mijn microsim ontvangen, die krijgen ze ook mooi niet meer terug =P

Even een vraagje, heb dus ook via borderlinx besteld.. maar wat zijn de kosten bij hun voor het verzenden?

Is een beetje moeilijk te zeggen, hangt een beetje af hoe groot en zwaar het pakket wordt. Ik heb ook applecare en een dock besteld dus kwam wat duurder uit (volgens mijn eigen schatting). Normaal kost het iets van 30 euro volgens mij (standaard iPhone pakje). Misschien weten anderen het hier (en het staat vast ergens in dit topic, even zoeken dus).

michel01 31-07-10 18:55

GBP 28,59 € 34,82 heeft BL voor 1 ex. van m'n creditcard gehaald.

Maar is al in den treure behandeld hoor.

Mark-86 31-07-10 18:57

tnx voor het reageren! zal nog wel even duren voordat het zo ver is..

trevisnl 31-07-10 19:25

ik heb deze vraag al vaak gesteld maar nooit antwoord gekregen... hoe doen jullie het met garantie?? stel je iphone gaat kapot in nl..

kdhoe 31-07-10 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 508403)
ik heb deze vraag al vaak gesteld maar nooit antwoord gekregen... hoe doen jullie het met garantie?? stel je iphone gaat kapot in nl..

Dan wordt het een citytrip naar London vrees ik.

hekimoglu 31-07-10 19:54

DHL bezorgd WEL op zaterdag (itt eerdere berichten).

Ik was zoooo erg geneigd om de doos op te scheuren, maar een bod van 1000 euro heeft roet in het eten gegooid :(.

Nja gelijk maar weer 2 bestellen :P.
Met een gemiddelde levertijd van Apple van 1 week, en Borderlinx die zijn backlog wegwerkt moet ik mijn iPhone wel in 2 weken kunnen ontvangen hopelijk!

mslf 31-07-10 19:56

ik vindt het echt raar dat ik niks in mijn orders gedeelte kan vinden op de website van apple.. :S

DrDecibel 31-07-10 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hekimoglu (Bericht 508440)
DHL bezorgd WEL op zaterdag (itt eerdere berichten).

Ik was zoooo erg geneigd om de doos op te scheuren, maar een bod van 1000 euro heeft roet in het eten gegooid :(.

Nja gelijk maar weer 2 bestellen :P.
Met een gemiddelde levertijd van Apple van 1 week, en Borderlinx die zijn backlog wegwerkt moet ik mijn iPhone wel in 2 weken kunnen ontvangen hopelijk!


een inhalig ventje ben je :cool:

had je er maar 1 besteld dan

hekimoglu 31-07-10 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JoeriB (Bericht 508460)
een inhalig ventje ben je :cool:

had je er maar 1 besteld dan

Ja klopt.. helaas. :(
Ik was er zoo op ingesteld om vandaag weer na 5 weken een iPhone te hebben.. mja, ik heb wel geduld :P

DrDecibel 31-07-10 20:18

nou dan had ik hem toch wel lekker zelf gehouden

ym1983 31-07-10 20:21

Heeft iemand een idee waarom de bestellingen van de 16GB sneller gaan dan de 32GB?

Het verbaast me namelijk dat Apple voor de 32GB bestellingen de volle levertijd 3 (/4) weken nodig heeft terwijl de 16GB zo rond de 1 a 2 weken ligt (als ik de reacties hieronder een beetje lees)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.