//

Ialiaanse Iphone 4

Ialiaanse Iphone 4 discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga aanstaande vrijdag op vakantie naar Italie en haal er tegelijk een Iphone 4 op. Vorig jaar heb ik hetzelfde gedaan met mijn 3Gs, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-10, 11:33
estouwe estouwe is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Overijssel
Berichten: 1
Standaard Ialiaanse Iphone 4

Ik ga aanstaande vrijdag op vakantie naar Italie en haal er tegelijk een Iphone 4 op.

Vorig jaar heb ik hetzelfde gedaan met mijn 3Gs, deze heb ik in een klein dorpje gehaald in een Vodafone winkel.
Taal instellen, kaartje erin en klaar!
Zijn er al mensen die al een Iphone 4 in Italie gehaald hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-10, 11:36
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door estouwe Bekijk bericht
Zijn er al mensen die al een Iphone 4 in Italie gehaald hebben?
dat lijkt me niet

Citaat:
Apple heeft vandaag een persbericht uitgebracht waarmee ze aankondigen dat vanaf 30 juli de iPhone in 17 landen verkrijgbaar zal zijn. De Nederlandse versie van het persbericht bevatte geen nieuwe informatie, maar in Italië werden voor het eerst prijzen bekendgemaakt. En operator Mobistar heeft op een nog niet officieel aangekondigde webpagina ook al de prijzen op een rijtje gezet. De Belgen gaan ?639,99 voor de 16GB iPhone 4 betalen en ?749,99 voor de 32GB iPhone 4. In Italië ben je iets duurder uit: respectievelijk ?659 en ?779. (...) Lees de rest van dit bericht op iPhoneclub.nl: iPhone 4: prijzen bekendgemaakt in België en Italië36 reacties | Stuur door via e-mail | Voeg toe aan del.icio.us | Technorati Links Tags: Belgische apps, iPhone, iphone 4, italië, prijzen
  #3  
Oud 28-07-10, 12:13
Josot Josot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

Aangezien de iPhone in Italië tegelijk uitkomt op de dag dat je op vakantie gaat moet je geluk hebben met de voorraad. Ik weet niet hoe populair de telefoon in Italië is, maar als hij even populair is als hier en de voorraad daar ook matig is, moet je geluk hebben er een te kunnen krijgen.

De officiele Apple stores (Rome en een vlakbij Milaan) gaan die dag al eerder open. Als je vroeg bij een van die stores kan zijn heb je denk ik het meeste kans om er een te krijgen.

In kleine vodafone stores heb ik pech gehad vorig jaar. De iPhone was bij verschillende winkels niet op voorraad. In een winkel hadden ze naar mijn idee geen zin in buitenlanders, op de deur hing een briefje dat ze de iPhone (3GS) op voorraad hadden, maar in de winkel weigerde de verkoper iets anders dan een iPhone 3G te verkopen.
  #4  
Oud 01-08-10, 10:18
dpz dpz is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

Hoorde dat de Apple store in Milaan al door de voorraad heen is. Stond een goed georganiseerde rij met tickets e.d. maar na verloop van tijd waren ze door de voorraad heen... Is er al iets bekend welke andere winkels ze verkopen? Ik ga vanavond naar Italy namelijk (dus ben er morgenvroeg..)
  #5  
Oud 01-08-10, 17:21
mouzetc mouzetc is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpz Bekijk bericht
Hoorde dat de Apple store in Milaan al door de voorraad heen is. Stond een goed georganiseerde rij met tickets e.d. maar na verloop van tijd waren ze door de voorraad heen... Is er al iets bekend welke andere winkels ze verkopen? Ik ga vanavond naar Italy namelijk (dus ben er morgenvroeg..)
Vodafone en TIN (TIM?).. maar ik vind het lastig iets te vinden over voorraad. Vond toevallig wel dat er in Milaan zelfs kleine vechtpartijen ontstonden.
Ga je ook naar Milaan? Zo ja, mocht je daar kijken en ze zijn er, zou je dan contact met me op kunnen nemen?
  #6  
Oud 03-08-10, 08:13
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Standaard

Ik zit momenteel in Rome, Italie maar bij geen enkele vodafone, TIM of 3store hebben ze nog een iPhone 4. Gisteren nog wel in de rij gestaan bij een Vodafone winkel, waarbij iedereen zo snel mogelijk probeerde binnen te komen... Waarom? Is mij nog steeds niet duidelijk. De verkoopdame vertelde namelijk al dat er geen iPhone 4's meer waren... Volgens één van de verkopers krijgen ze pas volgende week weer nieuwe binnen.

Nu heb ik waarschijnlijk nog één kans... En dat is de Apple store 14 km buiten het centrum van Rome, maar hoe kom ik daar? En straks hebben ze geen voorraad?!
  #7  
Oud 03-08-10, 10:09
Josot Josot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

Dat winkelcentrum is makkelijk te bereiken als je met de metro naar de halte Lunghezza gaat. Vanaf daar is het te lopen.
  #8  
Oud 03-08-10, 14:17
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Josot Bekijk bericht
Dat winkelcentrum is makkelijk te bereiken als je met de metro naar de halte Lunghezza gaat. Vanaf daar is het te lopen.
Beste Josot,

Erg bedankt voor je advies! Kan je je nog herinneren, welke metro je hebt gepakt?

Want op de kaart kom ik geen metro tegen die kant op, wel een trein?!
  #9  
Oud 17-08-10, 11:20
jorishetbengeltje jorishetbengeltje is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

hoe heet dat winkelcentrum? ga in oktober erheen.
  #10  
Oud 17-08-10, 11:35
Josot Josot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

Sorry voor mijn late antwoord. Je kan er volgens mij komen met de rode metro-lijn (Lijn A). Bij het eindstation van die metro rijden treinen door daarheen. Ik weet dit niet helemaal zeker en het is waarschijnlijk het beste om het op Station Termini aan een medewerker te vragen.

Het winkelcentrum heet Centro Commerciale Lunghezza. Als je geen haast hebt met het krijgen van je iPhone, en tot oktober wil wachten is het misschien makkelijker om hem via Borderlinx van de Engelse Apple Store website te bestellen. Dit is goedkoper, je hebt hem in 3 weken in huis en je hoeft minder lang te wachten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.