iPhone 4 kopen in Italie discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de mensen die nog naar Italie gaan en een (simlockvrije) iPhone 4 willen halen kunnen het beste bij TIM stores of Vodafone stores proberen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 kopen in Italie
Voor de mensen die nog naar Italie gaan en een (simlockvrije) iPhone 4 willen halen kunnen het beste bij TIM stores of Vodafone stores proberen. Ik heb 2 iPhone 4 16GB bij een TIM store in Rome kunnen krijgen. De Apple store in Rome was uitverkocht.....
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wat kosten ze daar? en hebben die altijd geen simlock??? |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat ze daar wel simlockvrij waren
|
|
|||
|
|||
16GB => EUR 659,-
32GB => EUR 779,- Je hebt met en zonder simlock. |
|
|||
|
|||
Hoe herken ik ze als een simlock of moet ik dat vragen in de winkel. Met simlock zal dan ook goedkoper zijn?? Zit deze week in Milaan en Rome maar de Apple store liggen buiten de stad.
|
|
|||
|
|||
Die met simlock zijn goedkoper dan de prijzen die ik aangaf. Als je simlockvrij neemt dan krijg je ook een microsim twv EUR5,-. Ik zei dat ik die microsim niet hoefde want ze willen dan dat je je laat registreren enzo.
|
|
||||
|
||||
volgens mij is Italie wel 1 van de duurdere landen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gister in Rome geweest, en ze hebben een ruime voorraad! Dus maar eentje gekocht!
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met Apple Store milaan qua voorraad en moeilijk doen aan toeristen?
|
|
|||
|
|||
Italië moet gewoon lukken ben vorige maand in Milaan en Rome geweest. Beide liggen buiten de stad.
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 op Sicilie ?
Weet er iemand waar ik op Sicilie aan een iPhone 4 16GB kan komen?
Ben namelijk voor een lang weekend vanaf de 21e oktober op Sicilie en hoop dan bij ... een iPhone 4 16GB te kopen, wie heeft een goede tip voor mij ?? Vast hardstikke bedankt voor je reactie ! Grtx, Wateengedoe Ciao Che seccatura |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen in Italië | Cupcake | Koopinformatie Rest Europa | 5 | 05-08-10 16:45 |
IPhone kopen @ Italie | bako | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 21-07-10 13:05 |
iphone kopen via Italie | arcovandermeij | Koopinformatie Rest Europa | 17 | 15-02-09 18:47 |
iPhone 3G kopen in italië? | mathim | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 05-07-08 21:29 |
iPhone kopen in Italie! | iTim | Koopinformatie Rest Europa | 20 | 25-06-08 23:49 |
|
|