Voorraad apple store in de UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand hoe de voorraden zijn in onderstaande Engelse apple stores? Manchester Trafford Centre Manchester Arndale Sheffield Meadowhall Bristol Cabot Circus Bristol Cribbscauseway Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Voorraad apple store in de UK
Weet er iemand hoe de voorraden zijn in onderstaande Engelse apple stores?
Manchester Trafford Centre Manchester Arndale Sheffield Meadowhall Bristol Cabot Circus Bristol Cribbscauseway Is er inmiddels voldoende voorraad en staan er lange rijen? Is het mogelijk van te voren te reserveren zodat ze het vasthouden? Ik heb er een paar gebrobeerd te bellen en sta telkens een kwartier in de wacht en dan vind ik het wel welletjes. Ik ga er volgende week heen dus hoop te slagen voor het kopen van een iPhone 4! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
in Manchester was er voldoende voorraad, 10.00 uur ging het open, was er 09.55 uur maar er stonden al zeker zo een 250 Pakistanen in de rij, echt zwaar irritant, dus niet gedaan....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorraad iPhone 4 Apple store Covent Garden? | humperdinc | Koopinformatie Rest Europa | 102 | 08-11-10 17:16 |
Weten welke Apple Store nog voorraad heeft? | forum.bericht | Koopinformatie Nederland | 1 | 24-07-08 12:51 |
Voorraad Apple Stores | Soulplayer | Archief | 184 | 06-05-08 05:57 |
Voorraad aplle uk store regent street | Patrick_hey_ | Archief | 3 | 11-04-08 19:40 |
|
|