iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone UK, Prijs? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/9284-iphone-uk-prijs.html)

anversli 15-03-08 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niels1981 (Bericht 81634)
klopt, maar dan had je je misschien ff wat meer moeten verdiepen in de topics.
je zit voor 50 - 80 euro in hartje londen.
dus 16 gig kost je 450 - 480 euro, wat je nu ook kwijt bent.

Niels, kan moeilijk 24u lang topics lezen, was zelf niet van plan om een iPhone te bestellen.

Heb in paar dagen zoveel mogelijk gelezen en via apple.com proberen te bestellen met een myus.com adres, na 2 pogingen geprobeerd met een borderlinx.com adres maar, helaas ook geen succes.

Daarna heb ik besloten om eentje via ebay te kopen.

Ik vroeg naar een UK prijs omdat ik niet wist dat er een apple store in Londen was. Informatie zoeken en vinden is geen probleem maar, schiet me ook niet dood als ik iets kleins vraag :)

Nu dat ik weet dat er een apple store is in Londen (Regent street) heb ik wat opgezocht.

Eurostar: 80 euro
iPhone 16: 329 GBP (GBP) = 423.9165 EUR (EUR)

Dus totaal kom je op 503 EUR

forum.bericht 15-03-08 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anversli (Bericht 82029)
Eurostar: 80 euro


Heen en terug? Goedkoopste retour wat ik gevonden heb kwam op € 200.

anversli 15-03-08 01:31

80 euro voor:
Brussel - Londen
Londen - Brussel

cypher21 15-03-08 10:45

Via Dussledorf (airport weeze) kun je op een zaterdag op en neer voor €85 met Ryanair

Kijk voor prijzen op ryanair.com

soulshaker 15-03-08 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anversli (Bericht 82029)
Niels, kan moeilijk 24u lang topics lezen, was zelf niet van plan om een iPhone te bestellen.

Heb in paar dagen zoveel mogelijk gelezen en via apple.com proberen te bestellen met een myus.com adres, na 2 pogingen geprobeerd met een borderlinx.com adres maar, helaas ook geen succes.

Daarna heb ik besloten om eentje via ebay te kopen.

Ik vroeg naar een UK prijs omdat ik niet wist dat er een apple store in Londen was. Informatie zoeken en vinden is geen probleem maar, schiet me ook niet dood als ik iets kleins vraag :)

Nu dat ik weet dat er een apple store is in Londen (Regent street) heb ik wat opgezocht.

Eurostar: 80 euro
iPhone 16: 329 GBP (GBP) = 423.9165 EUR (EUR)

Dus totaal kom je op 503 EUR

Waarom doe je het niet met USA 2 NED, export van Amerika naar Nederland , voor 380 euro kan je al een 16 GB iphone krijgen, zoals ik gedaan heb

anversli 15-03-08 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soulshaker (Bericht 82104)
Waarom doe je het niet met USA 2 NED, export van Amerika naar Nederland , voor 380 euro kan je al een 16 GB iphone krijgen, zoals ik gedaan heb

Komt daar geen invoerrechten + BTW bij?
En ook nog verzending naar België!

soulshaker 15-03-08 12:23

Ik ben van Belgie, ik had geluk, ik had geen invoerrechten moeten betalen, de prijs is inc verzending (USPS) en service fee en bankonkosten
Is zowiezo goedkoper dan naar london te gaan

anversli 15-03-08 12:35

Je zegt zelf dat je geluk had, dus zeker voor dat prijs is het niet.
Dus zij kopen de iPhone voor je en sturen deze op naar jouw adres?

soulshaker 15-03-08 12:41

idd,kijk maar naar de posts van mij in een ander topic
De pakkans van USPS is 1/3 naar het schijn,maar zelfs dan nog kom goedkoopr uit dan via london of via ebay
Je hebt dan wel geen mogelijkheid om uw pakje te traceren maar je kan ook via FEDEX kiezen

anversli 15-03-08 12:50

Heb ze juist gemaild om info te vragen.
Denk dat ik mijn eerste iPhone te snel besteld heb :), deze wordt verzonden met USPS (gekocht via eBay, omdat ik zo snel mogelijk eentje wilde).
Extra euro's dat ik nu kwijt ben verdien ik wel later terug met ander iPhone's.

LinQ 15-03-08 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soulshaker (Bericht 82159)
idd,kijk maar naar de posts van mij in een ander topic
De pakkans van USPS is 1/3 naar het schijn,maar zelfs dan nog kom goedkoopr uit dan via london of via ebay
Je hebt dan wel geen mogelijkheid om uw pakje te traceren maar je kan ook via FEDEX kiezen

hoe lang is hij onderweg geweest ??
normaal gezien kan je bij usps toch ook een trackingnumber krijgen ?? (althans bij mijn laatste pakje was dat toch het geval)

soulshaker 15-03-08 14:34

maandag 3 maart is hem op de post gedaan en lag op 13 maart aan mijn voordeur
En ik kreeg inderdaad een trackingnummer, maar daarmee wist ik alleen dat ze het pakje aangenomen hadden op 3 maart, sindsdien habben ze daar niks bijgeschreven, en op de site van USPS las ik dat priority mail niet getrackt kan worden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.