iPhone UK, Prijs? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de mogelijkheid om om de week wanneer ik in Londen ben iPhones mee te nemen, maar wat kan ik hier nu ongeveer voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone UK, Prijs?
Ik heb de mogelijkheid om om de week wanneer ik in Londen ben iPhones mee te nemen, maar wat kan ik hier nu ongeveer voor vragen als ik ze verkoop in nederland bijvoorbeeld via dit forum of via Marktplaats.
Wat ik ook graag wil weten of het correct is dat er een limiet is aan het halen van iPhones per creditcard of dat dit gewoon onzin is. Ik heb nu verschillende verhalen gelezen op het forum. Kom er dus niet echt uit wat het nu precies is. Ik zou graag mening van gebruikers willen horen over mijn vragen. Alvast bedankt, Ricardo
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Prijs; kijk eens op marktplaats ??
Limiet; 5 per creditcard |
|
||||
|
||||
als je londen intikt via de zoekfunctie kom meerdere topics tegen met je antwoorden
|
||||
|
||||
geloof max 5 per credit card.
voor de 8 gig kan je denk ik tussen de 400 en 450 vragen voor de 16 gig tussen de 500 - 575 euro.
|
||||
|
||||
zijn al genoeg topics over
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb al meerdere topics gelezen, maar daarin zie ik steeds andere antwoorden van mensen die bijvoorbeeld 6+ iPhones gehaald heeft in Londen op 1 dag.
Maar als ik dit zo lees is het max 5 per CC. Is er nog verschil als je met je pinpas betaal? Laatst gewijzigd door Flexa; 14-03-08 om 10:51. |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat ik ergens gelezen had op dit forum dat je in de applestore ook met cash kunt betalen , dus probeer eerst hiermee
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoeveel betaal je dan eigenlijk in UK?
|
|
||||
|
||||
niet zo passief Anversli, had je makkelijk zelf even kunnen googlen
269 pond 8 gig en 329 pond 16 gig. oftewel 325 euro en 400 euro Laatst gewijzigd door niels1981; 14-03-08 om 12:09. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
klopt, maar dan had je je misschien ff wat meer moeten verdiepen in de topics. je zit voor 50 - 80 euro in hartje londen. dus 16 gig kost je 450 - 480 euro, wat je nu ook kwijt bent. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik die op de GWK site..
|
|
||||
|
||||
Zit net te kijken, die koers is een STUK gunstiger. Scheelt gewoon €30,- !!!!!
Wel apart, vraag me af wat dichter bij de werkelijkheid zit, want anders wordt importeren uit america steeds minder interessant (tenzij je de invoerrechten mist natuurlijk) |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik weet alleen dat mijn visa kaart een dollarkoers aanhield van 1,49... dus een stuk lager dan vorige week waar deze op 1,54... stond. Zelfde zal wel met de pond zijn. denk dat jij aardig goed zit. 429 euro |
|
||||
|
||||
Over de koers: de euro zal tov. de dollar nog iets stijgen de komende dagen/weken gok ik zo daarmee kun je nog wel een paar tientjes besparen als je geluk hebt. Rond de 1:64 dollar per euro zit het hoogste, maar of het helemaal tot dat bedrag komt is niet zeker (natuurlijk is niets hiervan zeker)
zou het dat worden, bespaar je toch mooi weer wat |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gsmwarenhuis.nl prijs iphone 4 | camiel22 | Overige providers Nederland | 3 | 25-08-10 18:15 |
Prijs iPhone 4..acceptabel? | Rudy H | Chat en geruchten | 5 | 21-08-10 20:12 |
Prijs van Iphone 4 | nicolas4 | Koopinformatie Nederland | 9 | 29-07-10 10:54 |
Iphone 3G Prijs | Sasimi | Koopinformatie Nederland | 9 | 05-11-08 23:58 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
|
|