Prijs iPhone (1st gen) 4 GB discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Is 275 euro hier een goede prijs voor? Vind m op ebay ook wel voor 200 dollar, maar dan moet ie nog verstuurd worden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB
Is 275 euro hier een goede prijs voor? Vind m op ebay ook wel voor 200 dollar, maar dan moet ie nog verstuurd worden.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een nette prijs .. op 4GB minder na, is hij als goed is vrijwel identiek aan 8GB model welke gewoonlijk voor 350 ~ 375 euro gaan. 4GB is ongeveer wel 75 euro waard.
|
|
|||
|
|||
Haha, ja 75 euro is wel een mooie prijs
Ik ga m morgen ophalen, via marktplaats! Ik vond de prijs opmerkelijk laag. Maar met een nette correspondentie via email en daarna een telefoontje viel me op dat het gewoon een nette man is. Helaas wel 3 uur met de trein reizen, maar dat hebben we er maar voor over dan he! |
|
|||
|
|||
Citaat:
De man heeft waarschijnlijk gewoon als een van de eerste eentje in USA gehaald toen de iPhone net uitkwam. |
|
||||
|
||||
heb mijn 8Gb verkocht voor 300,- dus maybe nog ff verder kijken?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1st Gen T-Mobile Internet. | StefV | Odido (T-Mobile) | 7 | 19-01-11 08:10 |
crashende Iphone 1st Gen | RJS | iPhone algemeen | 4 | 17-08-09 20:53 |
iphone 1st gen 3.0 kapot??? | superpat | iPhone algemeen | 5 | 24-06-09 21:05 |
probleem met iPhone 1st gen | jordiavp | iPhone algemeen | 3 | 05-02-09 00:00 |
iphone firmware 2.0 (1st gen) unlocken | jonathan1993 | Archief | 1 | 12-07-08 03:02 |
|
|