probleem met iPhone 1st gen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ok , ik heb dus een klein probleem ! ten eerste ga ik toch maar kort een samenvatting geven van de oorzaak ; zat , ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
probleem met iPhone 1st gen
ok , ik heb dus een klein probleem !
ten eerste ga ik toch maar kort een samenvatting geven van de oorzaak ; zat , oudejaar (dus natuurlijk wild feesten) , water (kort samengevat) en de iPhone heeft ook teveel gedronken ! dusja , ik dacht toen dat men iPhone dood was , wanneer ik hem opzette blokkeerde hij (bij het apple logo) en starte dan weer op , dus ik gaf het op ! want ik dacht toch , de iPhone was verzopen , dus de touch screen is ook dood ! maar nu gisteren probeerde ik toch maar weer eens de FW te herstellen , had dit eerder gedaan , maar dan de gehele tijd met 2.2 , en nu bleek het , het lag aan de FW die er dan op zat , had hem gisteren gehersteld met FW 2.1 en hij werkte weer , nu heb ik hem met custum fw 2.2.1 erop gezet en werkt nog steeds , heb wel nog niet geprobeerd om een werkende sim erin te steken ! maar nu het probleem (ale , probleem , hij werkt nog dus ben al gelukkig genoeg , maar toch voor de zekerheid) iedere keer als ik mijn iPhone af wil zetten start hij direct weer op ! vindt dit wil een beetje stom want ik wou zeker een werkende iPhone 1st gen als ik een 3G zou hebben ! weet iemand hiervoor een oplossing ? ik weet , ik weet , er is een zoekoptie , maar niemand zal hetzelfde oorzaak gehad hebben zoals ik , beter gezegd , wie gaat het ooit hebben (ik natuurlijk , maarja ) dus nog even een korte samenvatting ; iPhone verzopen , hersteld van 2.2 naar 2.1 en werkt opeens weer , geupgrade naar 2.2.1 en nog steeds het probleem van automatish weer direct opstarten na willen afzetten ! dank u voor al de hulp en antwoorden Mvg Jordiavp
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp kun je hem niet meer uitzetten omdat hij dan meteen weer aanspringt. Klinkt als een defect aan/uit knopje.
|
|
||||
|
||||
kan ook zijn , maar ben al zeer blij dat hij gewoon weer werkt , maar het is natuurlijk een irritant probleem , wou ik hem verkopen(wat ik toch niet doe) of hem zelf wil weer gebruiken
|
|
||||
|
||||
Wil je voortaan wat meer enters gaan gebruiken. Je tekst is niet echt makkelijk om te lezen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1st Gen T-Mobile Internet. | StefV | Odido (T-Mobile) | 7 | 19-01-11 08:10 |
Grote problemen met iPhone 1st gen 2.0 | CPnieuws | iPhone algemeen | 2 | 04-06-10 18:56 |
crashende Iphone 1st Gen | RJS | iPhone algemeen | 4 | 17-08-09 20:53 |
iphone 1st gen 3.0 kapot??? | superpat | iPhone algemeen | 5 | 24-06-09 21:05 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
|
|