crashende Iphone 1st Gen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 1st gen crasht sinds vandaag continu. Ik draai er 3.0 op. Na opstarten gaat ie of uit of er komt een flikkerend scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
crashende Iphone 1st Gen
Mijn iphone 1st gen crasht sinds vandaag continu. Ik draai er 3.0 op.
Na opstarten gaat ie of uit of er komt een flikkerend scherm dat steeds van kleur veranderd. Dit gebeurt steeds na ongeveer een minuutje of 3. Voordat ie crasht doet alles het gewoon. Verder heb ik nooit problemen gehad. Iemand een idee hoe dit te verhelpen? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Oplossing zou kunnen zijn in iTunes de firmware nogmaals te herstellen.
|
|||
|
|||
Klinkt niet goed. Maar herstel alles vanuit DFU. Dit zou kunnen helpen.
|
|
|||
|
|||
Heb de restore gedaan maar helaas heeft het niet geholpen.
Het gekke is dat ie het blijft doen zolang ie maar niet op slaapstand gaat. Dus als ik itunes laat draaien op de achtergrond of met bellen blijft ie ok. Ook in de oplader of dock blijft het ok. Zodra ik em wegleg dan gaat ie helemaal op dood of krijg ik de kleurenschermpjes. |
|
|||
|
|||
Dan zal het helaas toch een defect moeten zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1st Gen T-Mobile Internet. | StefV | Odido (T-Mobile) | 7 | 19-01-11 08:10 |
iphone 1st gen 3.0 kapot??? | superpat | iPhone algemeen | 5 | 24-06-09 21:05 |
probleem met iPhone 1st gen | jordiavp | iPhone algemeen | 3 | 05-02-09 00:00 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
iphone firmware 2.0 (1st gen) unlocken | jonathan1993 | Archief | 1 | 12-07-08 03:02 |
|
|