Ibrick probleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Via het forum heb ik Ibrick gedownload maar nu heb ik een probleem. Ik heb precies gedaan wat er op het forum stond. Het probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ibrick probleem?
Via het forum heb ik Ibrick gedownload maar nu heb ik een probleem.
Ik heb precies gedaan wat er op het forum stond. Het probleem is nadat ik de herstel knop gebruik op I-tunes dat de nieuwste update wordt gedownload tot dan gaat alles goed. Iphone staat in recovery mod maar als eenmaal het downloaden voltooid is krijg ik de melding : Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de iphone-software voor de iphone Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan. Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbing actief is of probeer het later opnieuw. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Naar mijn weten heb ik gewoon netwerkverbinding, of moet ik nog iets anders doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je je iPhone wilt activeren kun je beter quickpwn gebruiken
|
|||
|
|||
Probleem opgelost.
Bedankt. Laatst gewijzigd door seyfo; 05-02-09 om 00:02. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBrick: enkele vragen [Interesse] | Swisi | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 03-10-10 20:48 |
iBrick? | denni | iPhone algemeen | 4 | 22-09-08 18:49 |
iBrick geeft aan dat iPhone nog niet gejailbreakt is !?!? | batalhador | Archief | 6 | 17-02-08 21:43 |
Mac OS X: is er een Ibrick achtige tool ? | andre-nl | Desktop-applicaties | 2 | 12-10-07 06:00 |
|
|