iBrick: enkele vragen [Interesse] discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Ik heb een tijdje geleden de 'iBrick' gemaakt, niet helemaal met succes, maar de oorzaak is wel gevonden. Om direct met de deur in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBrick: enkele vragen [Interesse]
Dag
Ik heb een tijdje geleden de 'iBrick' gemaakt, niet helemaal met succes, maar de oorzaak is wel gevonden. Om direct met de deur in huis te vallen: DIY iPod dock: het werkt! Finish komt in zicht! Het opstaan v... on Twitpic Wat vinden jullie ervan? Zou jij het kopen als je de baksteen (model en kleur), het plastic (model en kleur) kon kiezen? Afwerking, etc. En aan welke prijs? Met vriendelijke groet, Swisi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand?
|
|
|||
|
|||
Persoonlijk zou ik dit dus niet kopen, hou toch wel meer van een wat strakker design.
|
|
||||
|
||||
Beetje te lomp voor op mijn n8kastje
|
|
|||
|
|||
Uiteraard is een strakkere baksteen mogelijk!
Zo groot en zwaar is het niet.. snap niet dat mensen erover klagen, je gaat toch niet om de 5 seconden dit verplaatsen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Enkele vragen over betaling | totalition | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 24-02-11 11:36 |
Enkele vragen over de Ipad | Moesje18 | iPad algemeen | 1 | 27-04-10 13:59 |
enkele vragen | LazerG | iPhone algemeen | 0 | 19-06-09 17:06 |
Enkele vragen | sysax | Archief | 1 | 02-08-08 14:31 |
enkele vragen | Banjo | Overige providers Nederland | 6 | 02-10-07 20:18 |
|
|