Docking station on IOS 4.1 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een dockingstation van Sony ( ICF-C1iPMK2 (ICFC1iPMK2) : Home Audio : Sony ) en dit werkte perfect om als wekker te gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Docking station on IOS 4.1
Hoi,
ik heb een dockingstation van Sony (ICF-C1iPMK2 (ICFC1iPMK2) : Home Audio : Sony) en dit werkte perfect om als wekker te gebruiken met mijn iphone muziekbibliotheek. Nu, sinds de update naar IOS 4.1 werkt dit echter niet meer. De iphone laad nog wel op, maar de muziek functies zijn weggevallen. Als ik op de play-knop druk gaat de iphone ook vasthangen waardoor ik opnieuw moet opstarten. Bestaat er hier iets voor om dit op lossen of zal ik ermee moeten leren leven dat een aangekocht dock niet werkt waarvoor het gekocht werd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De perfecte iPhone 4 docking / speaker station? | jant90 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-04-11 11:29 |
Docking station voor audio | Robzster | iPhone algemeen | 0 | 01-11-10 16:25 |
iPhone 4 Music Docking Station | SPehlivan | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 18-06-10 08:26 |
Gebruik van docking station | woca | Archief | 1 | 08-11-09 21:21 |
iPhone docking / speaker station | zalex | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 24-07-09 02:34 |
|
|