//

iPhone docking / speaker station

iPhone docking / speaker station discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn veel speaker sets voor de iPhone. Er zijn ook veel docking stations voor de iPhone. Ik ben op zoek naar een goede speaker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-09, 21:14
zalex zalex is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard iPhone docking / speaker station

Er zijn veel speaker sets voor de iPhone. Er zijn ook veel docking stations voor de iPhone.

Ik ben op zoek naar een goede speaker set die draagbaar is (op batterijen), met goed geluid die tevens kan synchroniseren met mijn iPhone. Met name de laatste voorwaarde gooit vaak roet in het eten, bijvoorbeeld bij de JBL On Stage IIIP. Het liefst onder 150 euro

Iemand hier een gouden vondst voor mij?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-09, 01:34
DaChosen1 DaChosen1 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 14
Standaard



Ik heb een Logitech Pure-Fi Anywhere 2 en die bevalt perfect.
Werkt ook prima met Iphone, weet niet wat je met synchroniseren bedoeld, maar hij laadt in ieder geval ook de accu van de Iphone op als hij op netstroom zit.
Het mooie van deze vind ik dat er een accu in zit die ongeveer 10 uur meegaat dus je kunt hem overal gebruiken, ook al heb je even geen stopcontact voorhanden.
Ik zag dat de meeste Iphone speakers alleen op netstroom werken (tenminste toen ik hem ongeveer een half jaar geleden kocht,misschien zijn er inmiddels nieuwe bijgekomen) en dat is dus juist het voordeel van deze speaker. Hij werkt overigens wel iets beter als de stroom erop zit, dan gaat hij harder en zonder vervorming (op de accu wil hij wat vervormen bij hoger volume).
Verder is het gleuid wat eruit komt meer dan voldoende, gaat redelijk hard en mooi vol geluid. Er zit ook een soort van 3D ruimtelijk geluid op. Een nadeel is als hij niet op de stroom zit je Iphone na zoveel tijd op standby gaat en kun je hem dus niet meer bedienen met de afstandsbediening, dan moet je hem eerst weer handmatig van de standby afhalen. Of je moet natuurlijk instellen dat de Iphone nooit op standby gaat.
Als hij op netstroom zit heb je dit probleem niet. Nog een voordeel is dat je hem ook met andere audio apparaten kunt gebruiken bv laptop ofzo, zit een extra audio kabelje bij (jack 3.5mm)

Laatst gewijzigd door DaChosen1; 24-07-09 om 10:43.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De perfecte iPhone 4 docking / speaker station? jant90 iPhone accessoires en onderdelen 3 07-04-11 10:29
iphone niet herkent door docking station ducodewit iPhone algemeen 0 30-07-10 21:04
Iphone docking station met digitale audio-out Xplod iPhone accessoires en onderdelen 1 06-07-10 13:08
iPhone 4 Music Docking Station SPehlivan iPhone accessoires en onderdelen 0 18-06-10 07:26
Docking station Ipod niet voor Iphone? jeroenkommer iPhone accessoires en onderdelen 2 20-07-08 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.