Boston Acoustics IDS-3 Black voor iPhone en iPod discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam deze accessoire tegen op iphoneclub.nl en vroeg me af of deze geschikt zou zijn om te gebruiken voor bijvoorbeeld het geven van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Boston Acoustics IDS-3 Black voor iPhone en iPod
Ik kwam deze accessoire tegen op iphoneclub.nl en vroeg me af of deze geschikt zou zijn om te gebruiken voor bijvoorbeeld het geven van een workshop, waarbij ik dus mijn draadloze microfoon erop aan wil sluiten.
Hierbij de link: Boston Acoustics IDS-3 Black voor iPhone en iPod > iPhone Speakers > iPhoneclub Shop Mijn microfoon bestaat dus uit 2 componenten. Een component om aan te sluiten op de microfooningang en een ander component die ik bij me draag en aangesloten is op mijn headset. Kortom: 1. Kan ik mijn draadloze microfoon aansluiten? 2. Kan ik tegelijkertijd praten en muziek laten afspelen? 3. Is het geschikt voor een ruimte van pakweg 80 vierkante meter? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
City Story IDs | driess | iPhone Games | 24 | 27-08-12 12:25 |
applestore in boston? | Fizzy | Koopinformatie USA | 9 | 14-02-08 21:56 |
|
|