Docking station voor audio discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruikte voor mijn Iphone 3G een Apple dockingstation aangesloten op m'n audio systeem. Altijd probleemloos en geweldig geluid. Nu ik de Iphone 4 erop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Docking station voor audio
Ik gebruikte voor mijn Iphone 3G een Apple dockingstation aangesloten op m'n audio systeem. Altijd probleemloos en geweldig geluid. Nu ik de Iphone 4 erop aan wil sluiten wordt het geluid niet meer overgebracht naar het audiosysteem. Zodra ik de Iphone4 in de houder steek en de Ipod muziek open, ontvang ik het geluid van de telefoon zelf en niet over mn audio. Iemand bekend met dit euvel?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een Iphone 4 docking station met Audio aansluiting | Smeikkie | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-12-10 18:30 |
Docking station on IOS 4.1 | aliasalias | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 04-10-10 11:47 |
Iphone docking station met digitale audio-out | Xplod | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-07-10 14:08 |
iPhone docking / speaker station | zalex | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 24-07-09 02:34 |
Docking station Ipod niet voor Iphone? | jeroenkommer | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-07-08 18:05 |
|
|