Ik zoek een Iphone 4 docking station met Audio aansluiting discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik ben op zoek naar iphone docking station die ik op mijn stereo kan aansluiten voor mijn IPhone 4. Het zou ook fijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zoek een Iphone 4 docking station met Audio aansluiting
Hoi iedereen,
Ik ben op zoek naar iphone docking station die ik op mijn stereo kan aansluiten voor mijn IPhone 4. Het zou ook fijn zijn als er een afstandbediening bij zit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dit een 'Gevraagd' advertentie? Of wil je raad wat je het beste kunt kopen?
Dit is wat je zoekt: http://store.apple.com/nl/product/MC...co=MjAyNDIxMTc
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 13-12-10 om 12:50. |
|
|||
|
|||
Hoi Wouter,
Raad wat ik het beste kan kopen. Heb namelijk nog een goeie kunnen vinden. Kun je me ook vertellen hoe goed die docking station is? |
|
||||
|
||||
Gebruik zelf de vorige versie van deze dock. Werkt gewoon goed, zoals je mag verwacht van Apple apparatuur. Voordeel van deze dock is dat hij universeel is. Er zitten verschillende adapters bij voor verschillende iPhones en iPods. Ik gebruik de dock zonder adapter zodat mijn iPhone 4 met hoesje erin past.
|
|
|||
|
|||
heeft iemand ook enig idee, of je je iphone 4 met bodyguartz folie op voor en achterkant en zijkanten ook gewoon kunt plaatsen op de apple universele dock.
alvast bedankt,, |
Labels |
docking station, iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Docking station voor audio | Robzster | iPhone algemeen | 0 | 01-11-10 16:25 |
Iphone docking station met digitale audio-out | Xplod | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-07-10 14:08 |
iPhone 4 Music Docking Station | SPehlivan | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 18-06-10 08:26 |
iPhone docking / speaker station | zalex | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 24-07-09 02:34 |
Bose docking station stopt met afspelen | jvdv23 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 03-07-09 23:04 |
|
|