Dringend: welke case kopen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb me een Iphone 4 aangeschaft en nu ben ik op zoek naar een case. Ik zoek er eentje dat de iphone zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dringend: welke case kopen?
Hallo,
Ik heb me een Iphone 4 aangeschaft en nu ben ik op zoek naar een case. Ik zoek er eentje dat de iphone zo goed mogelijk beschermt dus liefst ook de achterkan. Nu is het zo dat ik men iphone altijd in men broekzak steek en ik dus een case wil die daar eenvoudig in en uitgaat. ik had op internet volgende modelletjes al gevonden maar wat raden jullie aan (dus een liefst doorzichtige, niet klevende, niet iphone beschadigende case)? Switcheasy nude case Muvit crystal case Belkin grip vue case belkin shield eclipse Brando patterned case .... Welke zouden jullie me aanraden of hebben jullie nog andere suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aangezien je hier exact hetzelfe hebt geplaatst, is een extra nieuwe topic echt niet nodig! Daarom een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
Welke case? | blaugrana | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-04-10 11:09 |
Welke case bij gebruik in ruige omgeving | remcob | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 24-12-09 16:57 |
iphone 3g case. Welke zal ik kiezen ? | huppel | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 01-06-09 13:51 |
|
|