Welke case? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zoek een mooie, stevige zo dun mogelijke case voor de iphone 3gs. Liefst rubber-achtig zodat het stevig in de hand blijft liggen, liefst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke case?
Hoi,
Ik zoek een mooie, stevige zo dun mogelijke case voor de iphone 3gs. Liefst rubber-achtig zodat het stevig in de hand blijft liggen, liefst ook met wat ribbels dan... Wie kan me wat aanbevelen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb zelf een Switcheasy torrent case en die bevalt me prima op de achterkant zitten ribbels. En je krijgt er extra plugjes, screencovers en een doekje bij . Kijk maar eens op Welcome to SwitchEasy . Gr Arjen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? | McShaker | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-02-11 00:30 |
Dringend: welke case kopen? | saasken | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 18-12-10 12:13 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iphone 3g case. Welke zal ik kiezen ? | huppel | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 01-06-09 13:51 |
|
|