iphone 3g case. Welke zal ik kiezen ? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben vrij kieskeurig als het gaat om het kiezen van een case voor mijn aankomende iphone Wat ik namelijk wil is: -Bescherming -Niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3g case. Welke zal ik kiezen ?
Hallo,
Ik ben vrij kieskeurig als het gaat om het kiezen van een case voor mijn aankomende iphone Wat ik namelijk wil is: -Bescherming -Niet te opvallend -Touch screen makkelijk bedienbaar -iphone makkelijk erin en eruit halen -maximaal 30 euro -niet te dik Ik zoek dus iets wat goed beschermt, hoeft niet overdreven, maar tog lekker in de hand ligt, en zeker niet dik is ! waar ik tot nu toe naar gekeken heb: op volgorde welke mij het fijnst lijkt. 1 ifrogz treadz - silicone hoesje 2 Casemate Vroom - silicone hoes 3 DLO videoshell - hard plastic? 4 marware sportgrip - silicone hoes 5 fabrix hard cases - hard plastic omringt met stofje welken van deze vinden jullie het besten, Of welke raden jullie mij aan gezien mijn criteria. Groeten huppel Laatst gewijzigd door huppel; 31-05-09 om 19:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
omdat je een case ook om de bodyguard heen kan doen. En omdat ik de iphone wil beschermen tegen een eventuele val.
|
|
||||
|
||||
BodyGuardz worden best wel vies, hoekjes gaan los zitten, komt stof aan de hoekjes, enzovoorts.
Heb ze zelf een keer gehad, dus kan het weten. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen iphone. Ga proberen deze week er een te halen. Maar ik ga een nieuwe in belgie halen. 8gb.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: welke kiezen? | LeOke | Overige providers België | 14 | 07-01-11 18:50 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
Wekker aplicatie, welke te kiezen?? | jordi538 | iPhone Apps | 17 | 03-01-10 20:00 |
welke kiezen? | joeri-89 | iPhone algemeen | 18 | 08-06-08 19:49 |
Opschonen, virginizen, resetten, factory reset...welke kiezen? | Celf | iPhone algemeen | 6 | 08-12-07 22:12 |
|
|