welke kiezen? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) heb dus deze week voor men verjaardag een Iphone 3gs gekregen van het vrouwke. nu momenteel zit ik bij proximus met een MTV genereation 20 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke kiezen?
heb dus deze week voor men verjaardag een Iphone 3gs gekregen van het vrouwke.
nu momenteel zit ik bij proximus met een MTV genereation 20 abonnement die in januari afloopt! ik heb natuurlijk verschillende opties om verder te gaan. ik kan bij proximus blijven en dan beloven ze mij 3 maand abonnement voor niks. of ik kan mss overstappen naar telenet waar ik een abonnement krijg + een andere GSM (voor men madam). nu heb ik naar de bedragen gekeken samen met de gratis sms of belminuten die je erbij krijgt. maar wat denken jullie? bij proxi blijven of overstappen? als ik nu bij men MTV een bundel van 250MB/maand toevoeg is het 10€ bij. Ik kan ook men MTV zakken naar 15€ en dan die bundel van 10€ bijdoen en zo kom ik bij 25€/maand... tsjah, ik lees jullie gedachten wel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met een iPhone is Mobile Vikings zonder twijfel de beste optie.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelfs betere ontvangst met Mobile Vikings dan dat ik had met proximus.
Je betaalt veel minder en krijgt veel meer! |
|
|||
|
|||
wel jammer dat er nergens in geen 1 winkel mobile vikings te verkrijgen is hé... bij verlies of stukgaan van sim moet je 3 weken wachten tot hij er is... en 3 weken geen GSM in je zak...
En als je veel belt en SMSt is het toch ook nie interessant, word duur als ik alles vergelijk met mijn factuur hoor... +- 250 smskes +- 120min bellen en nu internet er nog bij... als ik dat dan bereken met een mobile vikings abbonement... dan komt het wel zeer duur uit! vandaag heb ik wel even een phonehouse binnen gestapt. probleem is nu dat ik nog altijd een abbonement lopen heb en dat ik pas op 22/1/2011 van provider kan wisselen of anders een boete van 200€. dus toch maar even wachten. ik zat nog met een MTV aan 20€ en heb dit laten zakken naar 15€ omdat het juist hetzelfde is juist 5€ goedkoper. proximus passen hun deals aan maar zeggen het niet tegen hun klanten, dus betaal nu ongeveer al een maand of 6 5€ teveel per maand... Heb ook een internetbundeltje bijgepakt van 250MB, denk dat dit wel voldoende zal zijn? hoop ik... het kost me 10€ per maand bij.. dus eindrekening = 25€ per maand en dan heb ik: -250MB mobiel internet per maand -10.000 smskes voor niks (ik zou onmogelijk 10.000smskes kunnen verzenden ma kom...) -60min beltijd voor niks... dus... denk niet dat mobile vikings beter kan, juist met die 2gig internet zijn ze beter. maar 2gig is wel veel! wanneer gebruik je die op? en als ik thuis zit gebruik ik Wi-Fi... hoop dat jullie wat begrip hebben |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
-2GB mobiel internet per maand -1.000 gratis SMS'en -60 minuten beltijd (voor de resterende €15) Of kan je bij Proximus nog langer bellen? |
|
||||
|
||||
Tuurlijk, je moet van ons geen klant worden bij Mobile Vikings maar de meesten zijn er wel heel tevreden over en krijgen daar het goedkoopste aanbod op het vlak van data in België. Ik zit bvb aan €10 gemiddeld per maand bij MV. Dat kan ik nergens anders krijgen.
Ik zou zeggen voer je gegevens eens in op deze site: http://www.bestetarief.be/ Hij ligt momenteel wel plat maar daar kan je alles invoeren en krijg je de operatoren gerangschikt volgens maandelijkse kostprijs te zien |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Tsja, voor de één is een abonnement beter, voor de ander is prepaid beter. Mobile Vikings heeft voor prepaid gekozen omdat je dan beter je uitgaven kan beheren, maar ik kan begrijpen dat dat voor zakelijke klanten vervelend is.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een Proximus MTV Generation 20 abonnement + data 250 MB/maand (was destijds 5€ ipv 10€/maand), ben zeer tevreden.
|
|
|||
|
|||
Bij Mobile Vikings kan je via domiciliëring je kaart ook automatisch laten bijladen als je belwaarde een bepaald bedrag bereikt heeft.
|
|
|||
|
|||
maarja, je bent er niks mee met Base of MobilVikings als je in een streek woont waar nog geen 3G netwerk te verkrijgen is... Schandalig is dit...
|
|
|||
|
|||
Even een topic uitsparen en hier mijn vraag stellen:
Voor zij die ervaring hebben met Mobile Vikings, ik zou het pakket van 15euro willen.. Maar hoe betaal je die betaalkaarten als je geld op is? Aangezien zij geen fysiek verkooppunt hebben.. |
|
|||
|
|||
t meest logishe is via internet
|
|
||||
|
||||
Visa, bankoverschrijving, PayPal, ... keuze en mogelijkheden genoeg zou je kunnen zeggen. Iemand die lid wil worden en nog vragen heeft PM me gerust ben een tevreden overgestapte klant van MV.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wekker aplicatie, welke te kiezen?? | jordi538 | iPhone Apps | 17 | 03-01-10 20:00 |
iphone 3g case. Welke zal ik kiezen ? | huppel | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 01-06-09 13:51 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
welke kiezen? | joeri-89 | iPhone algemeen | 18 | 08-06-08 19:49 |
Opschonen, virginizen, resetten, factory reset...welke kiezen? | Celf | iPhone algemeen | 6 | 08-12-07 22:12 |
|
|