Aldi Dockingstation shielded? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Volgende week is er in de Aldi een aanbieding van een dockingstation voor iPod/iPhone ... De vraag is simpel: er staat niet specifiek iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aldi Dockingstation shielded?
Hallo,
Volgende week is er in de Aldi een aanbieding van een dockingstation voor iPod/iPhone ... De vraag is simpel: er staat niet specifiek iPhone 4 bij, die zal wel werken, maar is die genoeg geshield voor de signalen? In mijn oude dockingstation krijg ik namelijk een boodschap dat het apparaat niet ondersteund is en hoor ik constant storing in de luidsprekers. Het gaat om deze aanbieding: CD-klokradio met dockingstation voor iPod®/iPhone® Ik vond al de manual, maar daar staat niks concreets in: http://download1.medion.com/download...bda82933be.pdf MVG, Tijl |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens de advertentie en de manual is de radio wel compatibel met de iPhone. Dus ook de iPhone 4.
Tegelijkertijd zegt de manual ook dit: "Plaats het apparaat op minstens een meter afstand van magnetische storingsbronnen met een hoge frequentie (televisietoestel, andere luidsprekerboxen, mobiele en draadloze telefoons enz.) om functiestoringen te voorkomen." Heel duidelijk wordt het dus niet. Je kunt het apparaat ook terug doen als het niet bevalt.
|
||||
|
||||
In de handleiding staat bij de dock inserts alleen een nummer 7, 8 en 9. De aldi-nummers komen niet overeen met de standaard nummers van de apple-website: Learn about Apple Universal Dock
Maar goed, daar past een iphone 4 waarschijnlijk wel in. Het roept wel de vraag op of het apparaat echt is bedoeld voor een iphone, en voldoende is afgeschermd? |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk is het niet echt voorzien voor iphone,ik heb net de logitech uit de nederlendse lidl en via de aux uitgang kan ik mijn phone afspelen maar anders niet
maar volgens de handleiding moet dat zonder aux gewoon in pluggen en spelen,maar vergeet dat maar!! grtz,Flip |
Labels |
aldi, dockingstation |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone dockingstation | baraata | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 28-09-11 00:32 |
Opladen geluidsdockingstation van de Aldi | nynkee__ | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 24-01-10 21:02 |
Solar Power Pack [aldi] | lactoperoxidase | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 10-07-09 15:41 |
beschermcase + dockingstation | bunne | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 05-12-08 09:51 |
|
|