//

Aldi Dockingstation shielded?

Aldi Dockingstation shielded? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Volgende week is er in de Aldi een aanbieding van een dockingstation voor iPod/iPhone ... De vraag is simpel: er staat niet specifiek iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-10, 13:54
Photubias Photubias is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 42
Standaard Aldi Dockingstation shielded?

Hallo,

Volgende week is er in de Aldi een aanbieding van een dockingstation voor iPod/iPhone ...
De vraag is simpel: er staat niet specifiek iPhone 4 bij, die zal wel werken, maar is die genoeg geshield voor de signalen?

In mijn oude dockingstation krijg ik namelijk een boodschap dat het apparaat niet ondersteund is en hoor ik constant storing in de luidsprekers.

Het gaat om deze aanbieding:
CD-klokradio met dockingstation voor iPod®/iPhone®
Ik vond al de manual, maar daar staat niks concreets in:
http://download1.medion.com/download...bda82933be.pdf

MVG,

Tijl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-10, 14:00
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Volgens de advertentie en de manual is de radio wel compatibel met de iPhone. Dus ook de iPhone 4.

Tegelijkertijd zegt de manual ook dit:

"Plaats het apparaat op minstens een meter afstand van magnetische
storingsbronnen met een hoge frequentie (televisietoestel, andere
luidsprekerboxen, mobiele en draadloze telefoons enz.) om functiestoringen
te voorkomen."

Heel duidelijk wordt het dus niet. Je kunt het apparaat ook terug doen als het niet bevalt.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 13-12-10, 14:27
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

In de handleiding staat bij de dock inserts alleen een nummer 7, 8 en 9. De aldi-nummers komen niet overeen met de standaard nummers van de apple-website: Learn about Apple Universal Dock

Maar goed, daar past een iphone 4 waarschijnlijk wel in. Het roept wel de vraag op of het apparaat echt is bedoeld voor een iphone, en voldoende is afgeschermd?
  #4  
Oud 17-12-10, 19:16
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Waarschijnlijk is het niet echt voorzien voor iphone,ik heb net de logitech uit de nederlendse lidl en via de aux uitgang kan ik mijn phone afspelen maar anders niet
maar volgens de handleiding moet dat zonder aux gewoon in pluggen en spelen,maar vergeet dat maar!!
grtz,Flip
Reageren

Labels
aldi, dockingstation



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone dockingstation baraata iPhone accessoires en onderdelen 11 27-09-11 23:32
Opladen geluidsdockingstation van de Aldi nynkee__ iPhone accessoires en onderdelen 3 24-01-10 20:02
Solar Power Pack [aldi] lactoperoxidase iPhone accessoires en onderdelen 17 10-07-09 14:41
beschermcase + dockingstation bunne iPhone accessoires en onderdelen 3 05-12-08 08:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:53.