beschermcase + dockingstation discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zo een rubberen bescherming rond mijn iphone en de witte dockingstation van apple past hiermee niet als ik mijn iphone erin wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beschermcase + dockingstation
Hallo,
Ik heb zo een rubberen bescherming rond mijn iphone en de witte dockingstation van apple past hiermee niet als ik mijn iphone erin wil zetten. Weet iemand of er een iphone dockingstation bestaat waar ik die beschermhoes niet moet erafhalen, maw een station die een iets bredere basis heeft zodat mijn iphone past? bedankt, Davy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf de neocapsul, en hierbij wordt een extra adapter voor universal dock mee geleverd.
Dus deze kan je in elke universal dock klikken en hij past met hoesje. |
|
|||
|
|||
Kan je een link hiervan geven op het net, ik vind deze neocapsul niet
|
|
|||
|
|||
Sorry dat was ook een beetje mijn fout het is namelijk de capsuleNeo:
Welcome to SwitchEasy |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone dockingstation | baraata | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 28-09-11 00:32 |
Dubbele dockingstation iP4 | de.ruijter | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 09-01-11 17:10 |
Aldi Dockingstation shielded? | Photubias | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 17-12-10 20:16 |
iPhone constant op dockingstation? | a4p | iPhone algemeen | 0 | 08-05-10 14:15 |
dockingstation ruikt vreemd | crius | iPhone algemeen | 6 | 10-03-08 21:13 |
|
|