dockingstation ruikt vreemd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) vandaag me iphone opgeladen via de laptop aan de dockingstation. Maar ik merkte dat er een vreemde lucht aan zat.Vooral bij de connectorpoortjes, het rook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dockingstation ruikt vreemd
vandaag me iphone opgeladen via de laptop aan de dockingstation. Maar ik merkte dat er een vreemde lucht aan zat.Vooral bij de connectorpoortjes, het rook een beetje zuur. Is niet de bedoeling denk ik. Dus even op letten of die van jullie
wel in orde is. Laatst gewijzigd door crius; 10-03-08 om 01:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hhmmmm..... ik ruik nix
|
|||
|
|||
1 april valt vroeg dit jaar of is je stroom bedorven. Maar zonder gekheid, is het niet de geur van nieuw plastic?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hahahahah! Heb me echt rot gelachen om die youtube video. Moet eerlijk toegeven die was heel leuk.
Maar hij ruikt wat chemisch, er zit toch geen accu ofzo in? Volgens mij is het alleen maar een geleider. Misschien dat de rubbere rantjes aan het verbranden waren??? |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je 3 weken te vroeg bent met deze post..
Maar om deze post niet geheeld overbodig te maken: En een close-up: http://mike.kruckenberg.com/images/o...phone_dock.jpg |
|
|||
|
|||
Haha, was die reclame helemaal vergeten
Maar om toch mee te doen met 1 april (ook al is het een paar weken te vroeg), het ruikt dus niet verbrand? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone dockingstation | baraata | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 28-09-11 00:32 |
Aldi Dockingstation shielded? | Photubias | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 17-12-10 20:16 |
iPhone constant op dockingstation? | a4p | iPhone algemeen | 0 | 08-05-10 14:15 |
beschermcase + dockingstation | bunne | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 05-12-08 09:51 |
|
|