werkt ipod adapter cd-ib1002 ook met iphone 3g discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik wil een ipod adapter voor mijn pioneer kopen en wilde graag weten of deze ook met de nieuwe iphone 3g naar behoren werkt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
werkt ipod adapter cd-ib1002 ook met iphone 3g
hallo
ik wil een ipod adapter voor mijn pioneer kopen en wilde graag weten of deze ook met de nieuwe iphone 3g naar behoren werkt. ik had eerder gelezen dat sommige van de clubleden deze adapter gebruiken dus graag ervaringen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone accessoires
|
|
|||
|
|||
denk ik niet...
oude Ipod hebben ander interface protocol. Bij mij werkt Iphone niet op de IPDO aansluiting op mijn Pioneer 75BT. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod dock, werkt ook met iPhone? | iRodney | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 07-01-11 15:37 |
Werkt KPN G3/umts ook met Iphone ? | andre-nl | Archief | 8 | 18-08-09 16:03 |
ipod iphone adapter | Leonk | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-04-09 12:49 |
ook op zoek naar een iphone headset adapter? | DonYannickova | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 02-06-08 15:09 |
Pioneer X1BT Autonavigatie met iPod Adapter | elifafd | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 04-03-08 10:10 |
|
|