ipod iphone adapter discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een vraag ik kan van iemand een iluv wekker radio krijgen waarin je een ipod kan zetten. Nu heb ik op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod iphone adapter
Hallo allemaal,
ik heb een vraag ik kan van iemand een iluv wekker radio krijgen waarin je een ipod kan zetten. Nu heb ik op internet zitten kijken maar zie nergens staan dat er ook een iphone in kan. Bestaat er zoiets als een "ipod to iphone adapter" die je die je op het ipod dock kan zetten zodat de iphone erin past. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand een idee???
|
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat die bestaat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 en Grom iPod adapter probleem? | Channie | iPhone algemeen | 3 | 08-12-10 18:37 |
werkt ipod adapter cd-ib1002 ook met iphone 3g | mamutskywalker | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 05-12-08 12:08 |
iPod adapter geschikt voor iPhone? | Switch | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 03-04-08 08:54 |
Pioneer X1BT Autonavigatie met iPod Adapter | elifafd | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 04-03-08 10:10 |
|
|