iPod adapter geschikt voor iPhone? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, sinds gisteren heb ik mijn iPhone, wat een prachtig ding zeg! Maar nu vroeg ik mij af... Ik heb namelijk een iPhone laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod adapter geschikt voor iPhone?
Hallo iedereen,
sinds gisteren heb ik mijn iPhone, wat een prachtig ding zeg! Maar nu vroeg ik mij af... Ik heb namelijk een iPhone laten meebrengen uit de US en zoals iedereen weet, zit daar geen Europese adapter in. Nu vroeg ik mij af of ik de powerbrick van mijn iPod zou kunnen gebruiken... Weet iemand hier meer over? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zover ik weet kan dat, zolang je maar niet de ouderwetse oplader hebt met firewire aansluiting.
Steph |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
gewoon zo'n reisplug kopen (kost je een eurie ofzo) daar steek je dan de iphone adapter in (die werkt zowel met 220 als op 110 volt) werkt prima!
oh ja en ik denk dus (op je vraag terugkomend) dat het wel werkt met j eipod adapter.. anders kan je dat schuifje erafschuiven en het schuifje van je ipod adapter eropschuiven toch?
|
|||
|
|||
Ik heb ook voor 1 euro een verloopje van amerikaanse naar nederlandse stekker gekocht bij de elektrowinkel. Werkt prima.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Inderdaad, dat kleine blokje van de iPod powerbrick past perfect! |
|
||||
|
||||
haha tsja, er moest toch een reden zijn dat je die eraf kan schuiven nietwaar?!
(overigens vind ik de term "powerbrick" wel heel eng klinken hoor.. klinkt mij teveel als brick ) |
|
|||
|
|||
Autolader
Is er ook een autolader voor de Iphone ! Of een carkit... ben nieuw in iphone wereld dus ... zoek nog even de weg.
|
|
||||
|
||||
HAllo
heb tijdens mijn vakantie op schiphol een ipod autolader gekocht en deze past ook op de iphone |
|
||||
|
||||
tuurlijk zou ik haast zeggen
ik heb er een met een usb uitgang en daar gaat dan weer de (of een) usb chargerkabel in |
|
|||
|
|||
Mooi...
|
|
||||
|
||||
Is dat blokje wat je er opschuift niet los te koop?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Was net bij een officiele Apple dealer, daar was ie net zo duur. Je hebt dan natuurlijk wel een maagdelijk wit Apple stekkertje
|
|
|||
|
|||
heb die van mij van mijn airport express af gehaald en daar een snoertje met euroconctor in geprikt. die hoeft toch niet mee.
|
|
|||
|
|||
zag dat adapter stukje wat je er op kunt schuiven ook al op ebay staan, dan vragen ze er zelfs 15 euro voor incl verzenden, maar is er iemand die zijn US adapter heeft omgevormd zonder lelijke kabel maar met europees opzetstukje voor minder dan de 13 euro die de Bijenkorf voor dit bijzonder geavanceerde stukje techniek vraagt? Dat zou heel relaxed zijn namelijk, denk zelfs dat er een markt voor is...
|
|
|||
|
|||
Heb sinds een week een brodit active holder inclusief lader... dus erin zetten en je hebt hem direct aan de prik.
Zit een soort fluweel op de standaard zodat je iphone niet beschadigd. Moet alleen het stekkertje nog netjes wegwerken. Laatst gewijzigd door whosnext; 03-04-08 om 08:56. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod-USB kabel geschikt voor Iphone ? | widescreen | iPhone algemeen | 12 | 06-10-10 14:31 |
iPod klokradio ook geschikt voor iPhone | Hans L | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 27-12-09 12:10 |
|
|