//

synchronisatie met Outlook werkt niet goed

synchronisatie met Outlook werkt niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een iPhone 3G 16Mb met firmware versie 4.1. Ik probeer mijn Outlook agenda te synchroniseren met mijn telefoon met behulp van iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-10, 23:13
IneM IneM is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Red face synchronisatie met Outlook werkt niet goed

Hallo

Ik heb een iPhone 3G 16Mb met firmware versie 4.1. Ik probeer mijn Outlook agenda te synchroniseren met mijn telefoon met behulp van iTunes 10.0.1.22, en het lijkt alsof mij oude agenda items wel, maar nieuwe items niet gesynchroniseerd worden. Kent iemand dit probleem, en weet je wat ik er aan kan doen? PS ik ben niet technisch, dus graag een jip-en-janneke-antwoord.....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-10, 16:12
Sleurhutje Sleurhutje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 30
Standaard

Mijn oude 3G 16GB FW4.1 heb ik aan vrouwlief gegeven en alles helemaal gereset. Als ik nu haar agenda synchroniseer met Microsoft Exchange 2003 dan zijn sommige agendapunten veranderd in vergaderverzoeken en worden niet getoond op de iPhone maar wel in Outlook Web Access, Microsoft Outlook en in Microsoft Entourage. Maar nog merkwaardiger is dat sommige agendapunten die de hele dag duren gewoon domweg één of twee dagen eerder worden getoond. Klik je het item aan dan staan datum en tijd gewoon goed. Nog spannender wordt het als ik niet een hele dag kies maar bijvoorbeeld een nieuw agendapunt maak van 00:01 t/m 23:59, dan duurt het agendapunt ineens twee dagen terwijl begin- en einddatum identiek zijn.

Synchroniseer ik dezelf Exchange agenda met mijn iPhone 4 32GB FW4.1 dan staat alles goed. Van alles geprobeerd maar dat mocht niet helpen. Ook gerommel met tijdzones etc. werkte niet.


Schiet mij maar lek.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
begintijd afspraken klopt niet na synchronisatie Iphone met Outlook ibrouw iTunes 9 16-03-11 17:59
Ipod touch 2g mc model werkt niet goed met usb 2.0 Djon iTunes 0 05-08-10 11:22
synchronisatie agenda outlook 2003 werkt niet meer na update 9.1.1 paulvanschijndel iTunes 17 07-06-10 19:36
iphone werkt niet goed met carkit Aeron iPhone algemeen 6 18-04-10 11:36
Synchronisatie met Outlook 2003 Bertil iTunes 10 11-02-09 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.