Iphone en live mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb alles meerdere keren doorgelezen en geprobeerd. Lukt mij niet om live mail op m'n iPhone te ontvangen of verzenden. Krijg de volgende foutmeldingen; 1) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone en live mail
Heb alles meerdere keren doorgelezen en geprobeerd. Lukt mij niet om live mail op m'n iPhone te ontvangen of verzenden.
Krijg de volgende foutmeldingen; 1) Geen verbinding via SSl. Wilt u account zonder SSL configureren? 2) Verbinding met server voor uitgaande post (smtp.live.com) mislukt. Meer servers configureren. 3) E mail; ophalen / verbinding met pop3.live.com mislukt. Wie kan mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou even zoeken op dit forum en vervolgens gebruik gaan maken van de Exchange functie voor je live mail in plaats van pop3. Dan loopt alles mooi synchroon.
Zoek op hotmail instellen met Exchange, maar dit werkt dus ook voor live mail. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows Live Hotmail toevoegen aan iPhone Mail | FFWD | iPhone algemeen | 91 | 27-06-11 01:46 |
windows live mail instellen | willie76 | Archief | 2 | 28-02-11 17:11 |
Sync IPhone en Live Mail | petervandinther | iTunes | 0 | 16-10-09 19:13 |
Hoe live mail ontvangen via mijn iphone | Wiso | Archief | 1 | 27-07-09 14:43 |
@live.be naar mail op iphone | laurensnr1 | iPhone algemeen | 0 | 16-02-09 19:12 |
|
|