//

enkele vragen

enkele vragen discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had enkele vragen over iphone.. Kan ik ook bellen vanuit NL met het AT en T abbonement? Zo nee, wat zouden jullie me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-07, 20:19
Banjo Banjo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard enkele vragen

Hallo, ik had enkele vragen over iphone..

Kan ik ook bellen vanuit NL met het AT en T abbonement?

Zo nee, wat zouden jullie me dan adviseren? (aangezien je niet meer een andere sim kaart erin kan doen..)

en mits ik hem zo halen uit het buitenland beschik ik dan ook over ALLE optie's?

de laatste; Heeft de iphone ook een landkaart inzich?, zodat ik gewoon de weg kan vinden buiten stad enzo?

Laatst gewijzigd door Banjo; 01-10-07 om 20:33.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-07, 21:30
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banjo Bekijk bericht
Hallo, ik had enkele vragen over iphone..

Kan ik ook bellen vanuit NL met het AT en T abbonement?

Zo nee, wat zouden jullie me dan adviseren? (aangezien je niet meer een andere sim kaart erin kan doen..)

en mits ik hem zo halen uit het buitenland beschik ik dan ook over ALLE optie's?

de laatste; Heeft de iphone ook een landkaart inzich?, zodat ik gewoon de weg kan vinden buiten stad enzo?
Misschien verstandig om het forum eens een beetje door te lezen, dan zul je al je antwoorden vinden. Maar goed, hier de antwoorden.
1) ja, je kan met je AT&T abb vanuit Ned bellen. Maar om te activeren moet je wel over een Amerikaans adres/ en SOFI nr/Amerikaanse creditcard beschikken. Je kan dit echter wel omzeilen met een 999enz nr bij fiscaal nr in te vullen zodat je een soort prepaid abb krijgt. Maar de kosten om vanuit Ned met AT&T te bellen zullen gigantisch zijn, ik raad het dus absoluut af.
2) het is nu wachten op een methode die de firmware 1.1.1 niet alleen kan downgraden naar 1.02, maar daarna ook kan Unlocken. Mijn advies is om óf een iPhone te kopen waarvan je zeker weet dat deze geleverd wordt met 1.02, óf om te wachten tot de unlockhack voor 1.1.1 beschikbaar is. Wanneer, en óf deze komt is onduidelijk.
3) de iPhone werkt met GoogleMaps en kan ook routes berekenen. Hij heeft echter geen GPSantenne en weet dus niet je locatie te bepalen. De beschikbare app Navizon doet een gooi in de richting maar is nog niet serieus te nemen om te gebruiken als navigatiesysteem.
  #3  
Oud 01-10-07, 22:27
Banjo Banjo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freek Bekijk bericht
Misschien verstandig om het forum eens een beetje door te lezen, dan zul je al je antwoorden vinden. Maar goed, hier de antwoorden.
1) ja, je kan met je AT&T abb vanuit Ned bellen. Maar om te activeren moet je wel over een Amerikaans adres/ en SOFI nr/Amerikaanse creditcard beschikken. Je kan dit echter wel omzeilen met een 999enz nr bij fiscaal nr in te vullen zodat je een soort prepaid abb krijgt. Maar de kosten om vanuit Ned met AT&T te bellen zullen gigantisch zijn, ik raad het dus absoluut af.
2) het is nu wachten op een methode die de firmware 1.1.1 niet alleen kan downgraden naar 1.02, maar daarna ook kan Unlocken. Mijn advies is om óf een iPhone te kopen waarvan je zeker weet dat deze geleverd wordt met 1.02, óf om te wachten tot de unlockhack voor 1.1.1 beschikbaar is. Wanneer, en óf deze komt is onduidelijk.
3) de iPhone werkt met GoogleMaps en kan ook routes berekenen. Hij heeft echter geen GPSantenne en weet dus niet je locatie te bepalen. De beschikbare app Navizon doet een gooi in de richting maar is nog niet serieus te nemen om te gebruiken als navigatiesysteem.
zal het het meest verstandig zijn om te wachten op de duitse iphone? (dan zijn de kosten mischien lager..)

ik lees overigens net weer dat je hem weer om kan laten bouwen ofzo.. ach, waar kan je dat laten doen en is dat prijzig? (ik waag me er zelf niet aan, ben geen techneut....)

Laatst gewijzigd door Banjo; 01-10-07 om 22:29.
  #4  
Oud 02-10-07, 01:02
Pixxa Pixxa is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 104
Standaard

zoals hierboven al aangeven staan alle vragen al een keer beantwoord op dit forum.

Regel een iphone met firmware versie 1.0.2 en je kan er alles mee doen. Dus ook bellen met je huidige simkaart in je huidige gsm.
  #5  
Oud 02-10-07, 16:50
Banjo Banjo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard

1laatste vraag;

is het handigger als ik wacht op 9 november en na duitsland ga(dá's 20 KM vnaf hier) of zit ik dan met hte zelfde probleem over de torren hoge rekeningen..
  #6  
Oud 02-10-07, 20:15
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Sjah, maar dan heb je zowieso een iphone met de nieuwste firmware die je dus niet wilt.. Daar zal ook wel weer een unlock voor komen, maar ik weet niet hoeveel geduld je hebt? En heb je al enig idee hoe duur die in Duitsland wordt? Het is profiteren nu met de sterke euro en mindere dollar.

PLUS je zal zoiezo een verplicht abonnement af moeten sluiten bij (als t goed is T-Mobile).
Je zal dus zowieso meer geld kwijt zijn dan wat Pixxa aangeeft.

Ik zou me eerst eens in de iphone verdiepen voordat je uberhaupt zo'n ding koopt.

Google is your friend <3
  #7  
Oud 02-10-07, 20:18
Banjo Banjo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie Bekijk bericht
Sjah, maar dan heb je zowieso een iphone met de nieuwste firmware die je dus niet wilt.. Daar zal ook wel weer een unlock voor komen, maar ik weet niet hoeveel geduld je hebt? En heb je al enig idee hoe duur die in Duitsland wordt? Het is profiteren nu met de sterke euro en mindere dollar.

PLUS je zal zoiezo een verplicht abonnement af moeten sluiten bij (als t goed is T-Mobile).
Je zal dus zowieso meer geld kwijt zijn dan wat Pixxa aangeeft.

Ik zou me eerst eens in de iphone verdiepen voordat je uberhaupt zo'n ding koopt.

Google is your friend <3
haha ik heb m er heel erg in verdiept alleen niet verder dan het glaasje van de ipod, zo weet ik ewl alles van de ipod functie internet youtube etc, alleen is dat firmware moeilijk offe.. (ik zie op ebay dat er 50 euro voor gevraagt word..) Hierna mag er een slotje op..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Enkele vragen over betaling totalition Ontwikkelen voor iOS 6 24-02-11 11:36
iPhone: Enkele vragen over jailbreak vjurjen Jailbreak 5 02-09-10 00:38
Enkele vragen over de Ipad Moesje18 iPad algemeen 1 27-04-10 13:59
enkele vragen LazerG iPhone algemeen 0 19-06-09 17:06
Enkele vragen sysax Archief 1 02-08-08 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.