Micro SIM-adapter? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 4 besteld en zit nu even rond te kijken op het WWW naar passende accessoires. Nu zie ik overal een micro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Micro SIM-adapter?
Ik heb mijn iPhone 4 besteld en zit nu even rond te kijken op het WWW naar passende accessoires. Nu zie ik overal een micro SIM-adapter te koop. Waar is deze voor nodig?
Ik mag er toch gewoon van uitgaan dat als ik een i-abonnement van T-Mobile kies i.c.m. een iPhone de simkaart gewoon past? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je de iPhone 4 met een T-Mobile abbo hebt gekocht krijg je er een microsim kaart bij. Mocht je deze micirosim in een andere mobile willen gebruiken heb je die adapter nodig
|
|||
|
|||
Ok, duidelijk. Ik had hier nog niet aan gedacht.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
Micro Sim Adapter waar te koop/krijgen? | vasco | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 12-08-10 22:48 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
Van sim naar Micro-sim | hilversum1981 | iPhone algemeen | 8 | 01-07-10 12:14 |
|
|