//

iPhone ziet bestanden niet meer

iPhone ziet bestanden niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik sinds kort versie 2.2 op mijn iPhone geïnstalleerd (jailbreaked en unlocked). Maar elke keer nadat ik met WinSCP in mijn iPhone gebrowsed heb, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-09, 20:25
konohaninja konohaninja is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 11
Standaard iPhone ziet bestanden niet meer

Hallo,
ik sinds kort versie 2.2 op mijn iPhone geïnstalleerd (jailbreaked en unlocked).
Maar elke keer nadat ik met WinSCP in mijn iPhone gebrowsed heb, ziet iTunes mijn iPhone media (muziek, video etc.) niet meer.
Wel staan de bestanden er nog op (er is X GB gebruikt). Maar de iPhone kan ze op de een of andere manier niet lezen.
(Ik kan wel alles wissen en het opnieuw erop zetten, maar dit kost veel tijd en ik heb dit nu al 2x moeten doen.

Dus, weet iemand wat ik moet doen zodat mijn iPhone mijn media-files weer kan lezen?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet iphone niet en laat niet meer op stein-m iTunes 0 14-07-10 19:17
Win7 ziet iPhone niet meer Gabrie iTunes 9 11-02-10 19:51
iPhoto ziet iPhone niet meer !! Vienna-Dutchman iPhone algemeen 6 09-12-09 20:09
iTunes ziet iPhone niet meer Robbert1985 Unlock [archief] 9 01-04-08 18:07
Iphoto ziet iphone niet meer Fizzy iPhone algemeen 1 01-03-08 14:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:48.