iphone doet niets meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) alsjeblieft help!! het synchroniseren van mijn iphone lukt al niet sinds ik hem heb hij gad altijd de melding kan niet synchroniseren nooit verder naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone doet niets meer
alsjeblieft help!!
het synchroniseren van mijn iphone lukt al niet sinds ik hem heb hij gad altijd de melding kan niet synchroniseren nooit verder naar gekeken na een tijd deed mijn pc niets meer en hebben we hem laten maken moest dus itunes opnieuw instaleren dat heb ik gedaan itunes herkende mijn telefoon zonder problemen op een gegeven moment kreeg ik de melding dat ik mijn iphone moest herstellen vervolgens kreeg ik een onbekende foutmelding (13) het apple logo kwam in beeld op mijn iphone en vervolgens kwam het pijltje met usb en itunes logo inbeeld en kan nu helemaal niets meer ben sinds vanmorgen 9 uur al bezig om via forums erachter te komen hoe ik dit moet oplossen zoals mijn naam al zegt ben ik blond en snap niets van firmwhere of iets dergelijks heb alles geprobeerd! ook heb ik geen idee wat voor versie telefoon ik heb heb een iphone 3g 16 gb wit meer weet ik niet alsjeblieft wie kan mij helpen in dummie taal? Liefs Mariposa |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In DFU mode zetten en restoren wil ook niet helpen?
|
|
|||
|
|||
nee dat hielp[ ook niet maar een vriend van me is langsgekomen en die heeft hem weer voor me gepiept iniedergeval bedankt allemaal!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
is je ook bekend wat hij gedaan heeft. ik zit met het zelfde probleem te hannesen... ben er nu al een avond en ochtend mee druk, maar tot nu toe geen oplossing DFU niet... handmatig firmware kiezen werkt niet... ibrickr werkt niet. wordt er niet goed van. Laatst gewijzigd door demandela; 04-02-09 om 15:07. |
|
||||
|
||||
Je krijgt hem altijd in DFU mode Daarna kun je in iTunes op de normale manier herstellen. Herstel naar 2.2 als je yellowsn0w gebruikt. Herstel naar 2.2.1 als je al geunlockt bent.
|
|||
|
|||
Citaat:
de telefoon is helemaal orgineel. niets aangedaan ook niet gejailbreaked. dus welke versie moet ik dan nemen... gewoon via itunes de aangeboden versie? |
|
|||
|
|||
hoe kom ik in de dfu mode als de iphone op dit scherm blijft hangen
mijn iphone doet dus helemaal neits meer... via de wiki lijkt het niet te werken. hoe moet ik in de DFU komen. met usb kabel eraan vast? itunes opgestart? kom er echt niet meer uit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 doet niets meer | davi007 | iPhone algemeen | 2 | 13-10-10 19:11 |
iPhone doet niets meer! | `Glenn | iPhone algemeen | 1 | 25-08-10 01:27 |
Iphone doet niets meer (Help!!!) | bokkie1978 | iPhone algemeen | 0 | 16-07-10 10:35 |
iPhone: iphone doet niets meer | ligth011 | Jailbreak | 6 | 10-07-10 18:21 |
iphone doet niets meer | tommyboy01 | Archief | 6 | 21-11-09 19:05 |
|
|