Iphone 4 doet niets meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een twee maanden ( T-Mobile ) jonge Iphone 4, die valt uit als je de lader er af haalt. Als ik hem aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 doet niets meer
Heb een twee maanden ( T-Mobile ) jonge Iphone 4, die valt uit als je de lader er af haalt.
Als ik hem aan de pc hang krijg ik op het scherm een usb kabel met een pijltje naar Itunes? Dus Itunes aan, krijg meteen dat ik hem moet herstellen? oke doen we. Dan krijg ik een fout melding "De Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voor gedaan ( 1611 )". Heb het een en ander gedaan zoals; IphoneBrowser, iBrick geen contact Opnieuw installeren van itunes Restoren in iTunes: error 1611 Restoren in iTunes in DFU mode ( Pakt bij mij niet elke keer apple icoon) Hoop dat iemand een oplossing voor me heeft. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
terug na de store!
|
|
|||
|
|||
Dan ben ik hem weken kwijt T-Mobile.
Nog iemand met het zelfde probleem met de iphone 4? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone doet niets meer! | `Glenn | iPhone algemeen | 1 | 25-08-10 01:27 |
Iphone doet niets meer (Help!!!) | bokkie1978 | iPhone algemeen | 0 | 16-07-10 10:35 |
iPhone: iphone doet niets meer | ligth011 | Jailbreak | 6 | 10-07-10 18:21 |
iphone doet niets meer | tommyboy01 | Archief | 6 | 21-11-09 19:05 |
iphone doet niets meer | guasto | Unlock [archief] | 8 | 12-06-08 12:19 |
|
|