Eindelijk echte tethering op mijn 3GS iOS 4.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eindelijk heb ik echte tethering op mijn 3GS iOS 4.0.1 (JB met jailbreakme) met T-Mobile NL abo. MuscleNerd heeft de app TetherMe op Cydia gezet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eindelijk echte tethering op mijn 3GS iOS 4.0.1
Eindelijk heb ik echte tethering op mijn 3GS iOS 4.0.1 (JB met jailbreakme) met T-Mobile NL abo.
MuscleNerd heeft de app TetherMe op Cydia gezet, kost 1,99 € en het werkt pefect, zowel via USB en Bluetooth. Gewoon in Network-> Settings -Tethering aanzetten en de interface wordt onmiddelijk herkend door mijn MacBook. Ditto via Bluetooth PAN. Wat mij betreft een aanrader |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zonder jailbreak idem hoor !
|
|
|||
|
|||
Nou hier niet hoor
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik anders ook niet! heb ook t-mobile maar geen thetering! en ik ben zo stom geweest om niet men unieke handtekening op te slaan, waardoor ik hoogst waarschijnlijk nooit meer kan jailbreaken!
|
|
|||
|
|||
Tethering werkt bij T-Mobile NL op de 3GS of 4 met iOS 4.0.1 niet. Niet zonder JB en niet met JB. Wie het tegendeel beweert lult uit zijn nek en wil zich gewoon een beetje interessant maken op het forum.
De trukjes van help.benm.at (APN) en van die site in Nieuw Zeeland werken ook niet. Ik heb zelfs met Apple iPhone Configuraion Utility getracht om zelf APN profiles aan te maken. Resultaat nada, niente, niets. Met Vodafone en KPN werkt tethering wel met mijn eigen geknutseld profile maar niet met T-Mobile. Nu dus wel met MyTether http://www.redmondpie.com/enable-tet...with-tetherme/ Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 15-08-10 om 08:34. |
|
|||
|
|||
TetherME
@Timosha
Heb jij tetherme met T-mobile daadwerkelijk werkend ? Bij mij gebeurt er echt helemaal niets... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alle andere trukjes die op OS 3 wel werkten werkten niet op iOS 4. PDANet werkte wel maar dat is mij te ingewikkeld. |
|
|||
|
|||
Zou het te maken kunnen hebben met de unlock van Ultrasnow? die heb ik nl. niet uitgevoerd, aangezien ik toch op Tmobile zit.
|
|
|||
|
|||
Ja, dat zou best kunnen. Ik zit ook op T-Mobile maar heb de de Ultrasn0w unlock gedaan omdat ik in het buitenland pre-paid data Simkaarten wil gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 3GS (4.0.1) na een jaar laten unlocken door t-mobile, maar ook bij mij werkt hij niet. Toestel is niet gejailbreakt.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
TetherME werkt wel met tmob. zoek de app op de apt.p2pworlds.co.uk repo
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
WERKT WEL!!!!
Citaat:
Jammer voor je!!!! Ik heb hier een 3GS, pakketje tetherme via Cydia gekocht voor 1,99 dollar, geinstalleerd, rebootje, tethering aanzetten en daarna via USB aangesloten. Machine is even bezig met de iphone te herkennen via USB en na een tijdje is alles klaar. Bij je netwerkinstellingen krijg je dan een extra netwerkkaart Apple Mobile Device Ethernet . En ja, met t-mobile. Niks hoeven aanpassen of wat. Gewoon in 1 keer werken. Prima oplossing zo vlak voor m'n vakantie. Iphone 3GS, 4.0.1 gejailbreaked. Laatst gewijzigd door jaltena; 21-08-10 om 20:30. |
|
|||
|
|||
therme
Net geprobeerd met iphone 3g OS 4.0.1 met jailbreak (redsnow):
Doet het niet! Wie weet de oplossing? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
tetherme geinstalleerd op t-mobile iphone 3g met os 4.0.1. en jailbreak. na installatie geen optie tot tethering onder netwerk
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
heeft iemand tethering op Vodafone werkend? ip 4.0.1 met iPad 3.2?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tethering op iPhone3G iOs 4.2.1 | Janti | iPhone algemeen | 2 | 01-04-11 22:00 |
t-mobile tethering iOS 4 | Ecthelion | Odido (T-Mobile) | 1 | 25-06-10 15:41 |
iPhone 3GS: Echte unlock 3g/3gs | kbman | Unlock | 3 | 28-05-10 16:43 |
Eindelijk is het dan zover: ik heb mijn iPhone | jeekes | Chat en geruchten | 15 | 30-09-08 17:21 |
Vandaag eindelijk een iPhone in mijn handen gehad | Roel | iPhone algemeen | 1 | 03-01-08 14:19 |
|
|