iBrick? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Sinds een stuk of 2,3 dagen heb ik van het volgende last: - De iPhone staat constant in herstelmodus(start steeds opnieuw op) - De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBrick?
Hey,
Sinds een stuk of 2,3 dagen heb ik van het volgende last: - De iPhone staat constant in herstelmodus(start steeds opnieuw op) - De iPhone is niet te herstellen met iTunes(in recovery en DFU) - De iPhone wordt wel door iTunes gedetecteerd, bij het herstellen blijft hij hangen op "Wachten op iPhone...". Ik vermoed dus dat er ergens in het "booten" van de iPhone om te herstellen iets fout gaat. Weet iemand wat te doen? Het is een 1st generation iPhone, oftewel: geen garantie Gr, Denni |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
al geprobeerd om er de officiele firmware (dan moet je niet via recovery of dfu doen) via herstel erop te zetten en nadien de custom?
|
|||
|
|||
Hij is niet meer bepaald in normale modus te krijgen, dus ik moet het via recovery of dfu doen.
En ja, ik kan ook originele firmware niet meer erop zetten(2.0,2.0.1,2.0.2,2.1,1.1.4(1.1.4 geeft trouwens nog een rare error, en komt niet eens aan "Wachten op iPhone..." toe) |
|
|||
|
|||
Ik heb het net eens op een andere computer geprobeert, hetzelfde resultaat, ook heb ik itunes 8 eens gedeinstalleerd en vervangen door itunes 7.7 wat ook niet helpt...
Is er geen programma ander dat de firmware van de iPhone kan vervangen? Ik vind dit best sonde van mijn phone |
|
|||
|
|||
Ik heb even in de logs gekeken en hij loopt hier vast:
Citaat:
Het probleem is nog niet opgelost btw |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBrick: enkele vragen [Interesse] | Swisi | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 03-10-10 20:48 |
Ibrick probleem? | seyfo | iPhone algemeen | 2 | 04-02-09 21:44 |
iBrick geeft aan dat iPhone nog niet gejailbreakt is !?!? | batalhador | Archief | 6 | 17-02-08 21:43 |
Mac OS X: is er een Ibrick achtige tool ? | andre-nl | Desktop-applicaties | 2 | 12-10-07 06:00 |
|
|