Iemand ervaring uit Ierland? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik ga binnenkort naar ierland en ik vroeg me af of iemand daar ervaring had met het kopen van een iPhone..? en of je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring uit Ierland?
hoi,
ik ga binnenkort naar ierland en ik vroeg me af of iemand daar ervaring had met het kopen van een iPhone..? en of je per se een abbo moet afsluiten in de apple store? mvg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet zit er geen Apple store zoals in London in Dublin
Wel apple dealers, maar weet niet of je daar ook de telefoon kan kopen of dat dat bij een O2 winkel moet Laatst gewijzigd door schumeister; 20-03-08 om 22:39. |
|
|||
|
|||
ok bedankt iemand nog meer info??
|
|
||||
|
||||
Misschien even op de website van T-Mobile Ierland kijken ?
|
|
||||
|
||||
T-Mobile zit niet in Ierland.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand ervaring met appelhoes.nl? | missym | Koopinformatie Nederland | 72 | 07-07-14 09:29 |
LAOMSN iemand ervaring | kogel | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-10 10:24 |
Iemand ervaring met Hidepod? | Cancunlover | Jailbreak apps en thema's | 24 | 05-07-10 12:09 |
iemand ervaring met xtracheap4you? | helderezee | Koopinformatie Nederland | 1 | 24-10-09 00:39 |
iemand ervaring met Coeurtel BV ? | jeroen-f80 | Koopinformatie Nederland | 21 | 16-07-09 11:06 |
|
|