Iemand ervaring met Hidepod? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, heeft er iemand toevallig ervaring met Hidepod? Dit is een applicatie waar je je media in kan verbergen. De app ziet eruit als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met Hidepod?
Hallo iedereen,
heeft er iemand toevallig ervaring met Hidepod? Dit is een applicatie waar je je media in kan verbergen. De app ziet eruit als een calculator, maar na het ingeven van een bepaalde secret code zou zich een programma ontplooien waarin je media zoals films en (binnenkort) foto's kunt verbergen. De pop-up bij het opstarten geeft "8008" aan als secret code, maar als ik deze intyp, dan gebeurt er verder niets. Ik vind ook niets op hun site. Deze applicatie wordt gefeatured door Installer. Wie heeft er meer ervaring hiermee en wil zijn wijsheid met ons allen delen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer is .8008. Dus vergeet de punten niet
|
|
|||
|
|||
SUPER!
Het werkt. Ik was de punten vergeten. Nu nog de versie afwachten waar ik video EN foto's kan verbergen. Voorlopig gaat het alleen nog maar met video's. BEDANKT cyanide!! |
|
|||
|
|||
De code kan ik wel veranderen maar je ziet als je hidepod opstart de code dus wat voor zin heeft het? Als ik het wil kopen moet dat met credidcard.. kan dit ook anders?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem nu in gebruik maar de video's verdwijnen niet van m'n ipod. Dit schijnt wel bij meer mensen voor te komen. Heb al een re-install gedaan maar nu ziet Hidepod de video's uberhaupt niet meer en kan ze dus ook niet verbergen.
Behoorlijk irritant bugje als je bedenkt dat je 10$ mag neerleggen voordat het werkt. |
|
|||
|
|||
Ik zie net dat er al een update is. Jammer genoeg nog niet de update om ook je foto's te kunnen verbergen...
|
|
|||
|
|||
Ik kom even terug op m'n vorige post. Blijkbaar moet je handmatig je video's nog verwijderen via itunes. De koppeling naar het filmpje blijft namelijk gewoon op de iphone staan tenzij je die verwijderd.
Werkt dus prima imho. =P |
|
|||
|
|||
@ Remi:
Maar als je je video's via iTunes verwijdert staan ze toch helemaal niet meer op je iPhone?!? Hoe kan een koppeling dan genoeg zijn om het filmpje weer te geven? |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk wordt ie dan gewoon ergens anders opgeslagen dan in de iPod...
|
||||
|
||||
Als je Hidepod uninstallt dan heb je geen calculator meer...
Iemand die mij oftewel kan uitleggen hoe ik die terugkrijg oftewel zijn calculator wil schenken... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand hier al iets meer ervaring met de HidePod? Lees een aantal problemen als ik even snel google, dus vraag me af wat de gebruikers er hier van vinden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt op deze manier dus bij alle originele applicaties. Ik weet niet of dit een oplossing is voor jou, zo niet stuur me dan maar een pb'tje, dan stuur ik wel de calculator op. Moet je wel de firmware versie die je hebt vermelden. Laatst gewijzigd door ControlSje; 21-04-08 om 11:08. |
|
|||
|
|||
hidden film deleten
Hey
Als je een film via hidepod verborgen hebt, hoe kan je hem nadien dan nog wissen? Grtz Reneke |
|
|||
|
|||
hidepod
|
|
|||
|
|||
@manu mm:
Je start gewoon je Installer op en dan staat ie reeds in de lijst in je opstartscherm "featured". Als je op hidepod klikt en dan rechtsboven op Install, doet ie alles vanzelf... Laatst gewijzigd door Cancunlover; 06-05-08 om 09:47. |
|
|||
|
|||
ja ma alsik dat doe bij installer dan zegt die van bad url..... daarom snap ik het niet . mvg
|
|
|||
|
|||
Hmmm, strange. En als je je iPhone eens uit en aan zet? Nog steeds hetzelfde probleem?
|
|
|||
|
|||
hidepod
Citaat:
ma als ik het via de webside van hidepod afhaal zou dat dan werken??? en kan ik dat wel betalen via visa omdat ik in belgie woon ??? want ik weet daar eigenlijk niet zo veel van en hidepod is een aplicatie wat ik zeker weten wil hebben op mijn gsm. dat is altijd handig... hopelijk kun je mij verder helpen grtz |
|
|||
|
|||
@manu_mm:
Jammer genoeg kan ik op al jouw vragen niet echt een antwoord vinden. Heb hun site ook al eens bekeken en hier op het forum nog eens gezocht, maar ik vind nergens een melding van "bad url"... Ik heb al verschillende meldingen gehad op mijn iPhone, maar deze jammer genoeg nog niet. Welke versie van installer heb jij en welke firmware heeft jouw iPhone? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iemand ervaring met yordeal | johanwillemsen | iPhone algemeen | 0 | 09-02-10 16:00 |
iemand ervaring met xtracheap4you? | helderezee | Koopinformatie Nederland | 1 | 24-10-09 00:39 |
iemand ervaring met Coeurtel BV ? | jeroen-f80 | Koopinformatie Nederland | 21 | 16-07-09 11:06 |
Iemand ervaring met zekergoedkoopwinkelen.nl? | lakes | Archief | 6 | 18-08-08 21:49 |
Iemand ervaring met GsmMaffia.nl? | Elwin | Koopinformatie Nederland | 6 | 30-03-08 12:12 |
|
|