Iemand ervaring met Hidepod? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) wat is nou precies het nut van hidepod? waarom zou je films ofzo willen verbergen? kan iemand dit uitleggen + hoe het werkt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat is nou precies het nut van hidepod?
waarom zou je films ofzo willen verbergen? kan iemand dit uitleggen + hoe het werkt? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het nut: zo kan je je foto's en video's die niet voor ieders ogen bestemd zijn, zonder problemen verbergen op je iPhone. Ik heb veel vrienden die al eens graag spelen met mijn iPhone en die gaan dan ook in mijn foto's en zo rondneuzen. En daar staan privé foto's tussen die niet iedereen hoeft te zien. En met hidepod kan je die verbergen. Maar ik heb ondertussen ook al gemerkt dat hidepod toch nog veel mankementen vertoont. Is mij net ietsje te omslachtig en heb het dan maar van mijn iPhone afgeflikkerd!
|
|
|||
|
|||
Weet iemand een andere manier van 'hiden', zoals bijv dat je kan kiezen op welke programmatjes je een ww wil, bijv op smsjes?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iemand ervaring met yordeal | johanwillemsen | iPhone algemeen | 0 | 09-02-10 16:00 |
iemand ervaring met xtracheap4you? | helderezee | Koopinformatie Nederland | 1 | 24-10-09 00:39 |
iemand ervaring met Coeurtel BV ? | jeroen-f80 | Koopinformatie Nederland | 21 | 16-07-09 11:06 |
Iemand ervaring met zekergoedkoopwinkelen.nl? | lakes | Archief | 6 | 18-08-08 21:49 |
Iemand ervaring met GsmMaffia.nl? | Elwin | Koopinformatie Nederland | 6 | 30-03-08 12:12 |
|
|