Iemand ervaring met appelhoes.nl? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb woensdag 4 mei een invisible shield op appelhoes.nl besteld, hij zou de volgende in huis zijn: voor 17:30 besteld = binnen 24 uur in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met appelhoes.nl?
Heb woensdag 4 mei een invisible shield op appelhoes.nl besteld, hij zou de volgende in huis zijn: voor 17:30 besteld = binnen 24 uur in huis. Nou ik maar wachten en het is nou inmiddels zaterdag, maar heb nog steeds mijn product niet ontvangen.
EDIT: probleem is inmiddels oplost; service is prima en ik krijg maandag een nieuw exemplaar toegestuurd Laatst gewijzigd door missym; 08-05-11 om 21:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Ervaringen
|
#3
|
|||
|
|||
Goedemiddag, zoals wij al aangaven in de email die naar u is verzonden, is uw bestelling ook 4 Mei verzonden per TNT Post. Hier is ook een bericht over verzonden naar u; daarbij komt ook dat wij één enkele mail van u hebben ontvangen. Wij geven aan dat wij binnen 24 uur reageren, wat ook is gebeurd.
Het kan zijn dat de TNT Post langer doet over het bezorgen van een poststuk; maar hier kunnen, ook wij niets aan doen. Het is vervelend dat dit gebeurd uiteraard, maar dat is geen reden om onze service slecht te noemen, ons van oplichting te betichten als ook ons keurmerk ter discussie te stellen. Niet te meer daar wij van geen kwaad bewust zijn en uw bestelling zo snel mogelijk hebben verzonden. Namelijk dezelfde dag. Zoals wij ook aangaven, mocht de bestelling begin van deze week niet arriveren; zullen wij een nieuw exemplaar toezenden. Wij gaan er vanuit u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Appelhoes |
#4
|
|||
|
|||
Aiks ik ben dus niet de enigste die problemen heeft met deze 1 mans zaak?
Wij wachten nu al sinds 14 maart op onze bestelling. na 4 dagen ben ik gaan mailen en bellen maar geen reactie 1 week later op 21 maart krijg ik een mail de status van uw bestelling is afgerond afgelopen zaterdag weer gebeld en gemailt wederom geen reactie we zitten nu 5 dagen later nog niks binnen. Net weer gebeld op de website vermelde telefoon nummer en ja hoor er word weer niet opgenomen het 06 nummer word gewoon gebruikt als voicemail meer niet. Appelhoes | Tweakers.net Pricewatch Shopreviews Wil enkel mensen waarschuwen waar men iets koopt en waar de communicatie moeizaam loopt. Zodra ik iets hoor van hun meld ik me direct, maar als je googles met problemen appelhoes schrik je je rot Laatst gewijzigd door XIII; 26-03-12 om 11:57. Reden: Privacy gevoelige info verwijderd |
#5
|
|||
|
|||
Ik had een Colcasac hoes besteld voor mijn Macbook Air in februari. Ze beweren snel te leveren dus verwachte het product 2 dagen later in huis. Na een weekje maar gemaild, want had nog steeds het product niet ontvangen. Volgens de site krijg je dan binnen 24 uur antwoord, maar heb nooit een reactie gekregen. Uiteindelijk kreeg ik de hoes anderhalf week later binnen.
Ik heb er toen nog achteraan gemail waarom het zo lang moest duren en er niet gecommuniceerd werd. Ik kreeg een dag later een standaard excuus mail en ze beweerden ook doodleuk dat ze me al eerder gemaild hadden dat het product niet op voorraad was en dat ze speciaal een koerier hebben laten komen om spoedig te leveren. Het product is verder prima geleverd en ben er ook blij mee. Mocht een levering langer duren dan vind ik dat niet erg. Maar Appelhoes laat de producten op de site op voorraad staan terwijl ze het niet op voorraad hebben. Maken hun snelle levertijden niet waar. Reageren niet binnen 24 uur op mail of reageren gewoon helemaal niet. En tenslotte liegen ze ook nog eens alles bij elkaar. Ik bestel daar dus ook nooit meer. Laatst gewijzigd door L23; 27-03-12 om 13:17. |
#6
|
|||
|
|||
Ik heb wel een positieve ervaring bij Appelhoes.nl, het kan dus wel.
|
#7
|
|||
|
|||
Kan iemand bericht van mij hier boven en daarna deze weg halen want mijn vader kreeg gisteren nog al een dreig mail toegezonden als hij het bericht niet weg liet halen hij waarschijnlijk zijn aangekochte product niet kreeg.
Ik had hem geadviseerd met deze dreigMail aangifte te doen maar hij zei laat maar dat doe ik pas als ik niks krijg Dus aub dit bericht en bovenstaande van mij verwijderen anders krijgt mijn vader problemen met Appelhoes Goedendag, Dank voor uw bericht. Wij zullen hierover contact opnemen met PostNL en indien nog een nieuw exemplaar toezenden, mits de onjuiste berichtgeving over ons wordt verwijderd. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Appelhoes Laatst gewijzigd door iCulture; 30-03-12 om 18:40. Reden: Naam contactpersoon verwijderd. |
#8
|
|||
|
|||
Hier ga ik toch wel even op reageren. Gisteren mijn ervaring gepost over mijn bestelling bij Appelhoes na een bericht van iemand die nog steeds zijn bestelling niet in huis had. Daardoor ben ik automatisch geabonneerd op deze discussie.
Tot mijn verbazing lees ik vanochtend in mijn mail dat de voorgaande forumgebruiker zijn berichten heeft laten verwijderen omdat Appelhoes alleen een nieuw exemplaar zal toezenden, mits de "onjuiste berichtgeving" over hun wordt verwijderd. |
#9
|
||||
|
||||
Citaat:
__________________
- Mijn naam is Jean-Paul, mijn forumnaam is iCulture |
#10
|
|||
|
|||
Gezien voorgaande berichten vond ik een positief bericht wel op zijn plaats..
Gisteren om 16:00 een Switcheasy Canvas voor mijn IPad3 besteld. Nu al binnen in perfecte staat. De prijs was het scherpst van de meeste webwinkels wat ik zo 1,2,3 kon vinden. Kortom een dikke + voor Appelhoes. Ze kunnen het dus wel degelijk... |
#11
|
|||
|
|||
Appelhoes
Helaas ook ik deze negatieve ervaring met appelhoes . Een bestelling geplaatst in Januarie , eerst regelmatig gemaild waar mijn bestelling blijft , daarna sinds Maart om mijn geld terug gaan vragen maar tot nu toe still en geen reactie , dit komt mij over als pure oplichting dus ik zou uitkijken om er wat te bestellen .
|
#12
|
|||
|
|||
Ook hier een bijzonder slechte ervaring met Appelhoes.
Hieronder mijn laatste mail aan Appelhoes. Als je die leest weet wat er zich heeft afgespeeld en hoe het is opgelost. Na deze mail is het bedrag binnen 3 uur terugbetaald. Nu moet ik zeggen dat ik een paar juridische vriendjes heb die mij hebben geholpen. " Beste Appelhoes, De order is al geannuleerd, u kunt namelijk het gekochte product niet leveren en het is ook niet waarschijnlijk dat u dit in de nabije toekomst kunt. Zie hiervoor uw eigen verstuurde emails. Hierdoor is de overeenkomst vernietigbaar, zonder tussenkomst van de rechter. Nu de overeenkomst vernietigbaar is moet deze zover en zoveel mogelijk worden teruggedraaid. In casu u moet mij het geld terugbetalen. Omdat het hier een paypal elektronische betaling betreft is een termijn van 24 uur redelijk aldus vaste jurisprudentie. Het feit dat ik een geschil heb ingediend is dat u niet reageert op email en telefonisch niet bereikbaar bent. U geeft niet aan dat het product niet op voorraad is (tentijde van het bestellen stond op de website dat het product op voorraad was). Bij de orderbevestiging is er niet vermeld over voorraad of levertijd. Ik moet u uit eigen beweging vragen over de stand van zaken. Ik krijg geen levertijd te horen, ook niet als ik daar expliciet een vraag over stel. Ik heb de order op donderdag 20 april 2012 geannuleerd en als reactie krijg ik op vrijdag 21 april 2012 onderstaand antwoord: “Het artikel is al meer dan een maand niet meer direct leverbaar; doch als u een bestelling wilt annuleren kan dit middels order@appelhoes.nl” Ik heb uiteindelijk 3 maal een mail gestuurd naar 3 verschillende email adressen van appelhoes betreffende de annulering. Behoudens bijdehante antwoorden geen enkele reactie op de annulering en de terugbetaling. Omdat er geen enkele professioneel antwoord wordt verkregen ben ik genoodzaakt een geschil in te dienen. Ik verwacht namelijk niet op korte termijn een terugbetaling van u te krijgen gezien uw houding tot nu toe. Ik heb de voorwaarden van paypal erop nagelezen en daar staat nergens vermeld dat het geschil eerst stopgezet moet worden om over te gaan tot terugbetaling. Het geschil wordt dan ook pas stopgezet als het bedrag terug is. Het staat mij vrij een geschil in te dienen als ik van mening ben dat deze er is. Gezien het feit dat u niet terugbetaald is wat mij betreft een geschil. Het betreffende product is inmiddels via een andere webshop besteld en afgeleverd, de communicatie van deze webshop was helemaal top en binnen 20 minuten had ik alle antwoorden, zonder zelfs de vraag te hebben gesteld. Het kan dus wel. Samenvatting: Ik sommeer u binnen 24 uur het verschuldigde bedrag terug te betalen op mijn paypal rekening. Hierna zal terstond het geschil gesloten worden. Indien u verzuimd hieraan te voldoen ben ik genoodzaakt te escaleren tot een claim, deze claim zal via paypal lopen en via mijn creditcard maatschappij verlopen. Ik zal hierna (en niet eerder) ook bij de diverse keurmerk instanties een klacht indienen omtrent uw handelen. " |
#13
|
|||
|
|||
Onbereikbaar - geen levering
Ik heb Appelhoes gekozen omdat ze een iphone fietshouder op voorraad zouden hebben en de optie hebben om een bestelling op te halen in Maassluis. Je zou dus denken: ik heb het product snel inhanden. Quod non.
Helaas moet je een afspraak hebben om producten op te halen en is het bedrijf onbereikbaar. De telefoon wordt niet opgenomen, voicemail wordt niet op gereageerd, en de mail wordt niet beantwoord. De snelle levering, waar ik het bedrijf op het uitgezocht heb, blijft tot nu toe dus uit. Daarnaast dus ook geen idee wanneer ik wel het product zou kunnen halen. update: Appelhoes heeft achter de schermen en zonder er met mij contact over te hebben gehad, er alles aan gedaan om de levering snel te laten verlopen. De communicatie was dus het enige probleem, verder goede service. Laatst gewijzigd door gjpvanderlinden; 20-07-12 om 16:53. Reden: update |
#14
|
|||
|
|||
Appelhoes lijkt niet van de fouten te leren. Ze hebben mij een hoes gestuurd in de verkeerde kleur. Omdat de hoes ook niet voldoet aan de omschrijving, heb ik het teruggestuurd. Geen ontvangstbevestiging, zelfs niet na 2 weken. Reageren op email of telefoon (incl voicemail) is ook teveel moeite. Ik wil gewoon weten of het product inmiddels ontvangen is. 30 dagen de tijd nemen om geld terug te storten is natuurlijk ook onzin. Als je dat al doet, laat dan wel even weten wanneer de retourzending is ontvangen. Zeker als je een foutief product levert. Ik koop heel veel online maar nooit meer bij Appelhoes.
|
#15
|
|||
|
|||
ik even blij dat ik even hier kijk...
ik wil de net iets bestellen bij appelhoes. maar ik denk dat ik dit nu niet meer doe. aangezien ik mijn product toch wel graag wil hebben. toch wel handing zo'n forum
__________________
Groetjes Henk van Bergen |
#16
|
||||
|
||||
Ik ga ook nooit met hun in zee. Dit soort verhalen steken steeds vaker de kop op over hun. Op Tweakers waren ze al vrij snel geweerd uit de Apple topics
|
#17
|
|||
|
|||
He jammer, heb hier net besteld. Hopen dat het goed gaat.. Op de site werd wel aangegeven dat het product niet meteen op voorraad was, en daar ook een mail over gehad.
Einde van de week binnen is mij verteld, ik vertrouw er op! |
#18
|
|||
|
|||
Ik had zondag wat besteld en maandag al in huis.
Ze kunnen het dus wel. |
#19
|
|||
|
|||
Goed om te horen! Ik wacht het rustig af.
|
#20
|
|||
|
|||
Even in mijn bestelhistorie teruggekeken, maar ik heb hier al 4 keer een screenprotector besteld zonder problemen, was alle keren binnen 2 dagen in huis.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand verder meer ervaring bij Appelhoes.nl? | Yaoo | Koopinformatie Nederland | 1 | 27-05-11 00:30 |
iemand ervaring met ivoordeel.nl | antwan | iPhone algemeen | 0 | 14-09-10 13:02 |
iemand ervaring met macCity | speedyj | Koopinformatie Nederland | 14 | 29-07-10 15:27 |
Iemand ervaring met ProAssist ? | daaf | Archief | 6 | 21-02-09 23:23 |
Iemand ervaring met zekergoedkoopwinkelen.nl? | lakes | Archief | 6 | 18-08-08 21:49 |
|
|