Iemand verder meer ervaring bij Appelhoes.nl? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Edit* Hey allemaal, Er is inmiddels contact met me opgenomen zoals verwacht binnen 24 uur. Ze hebben aan gegeven dat ze een nieuw exemplaar naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand verder meer ervaring bij Appelhoes.nl?
Edit*
Hey allemaal, Er is inmiddels contact met me opgenomen zoals verwacht binnen 24 uur. Ze hebben aan gegeven dat ze een nieuw exemplaar naar mij toe hebben gezonden. Ik laat me verder horen als de pakketje ontvangen is. Laatst gewijzigd door Yaoo; 27-05-11 om 22:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Appelhoes.nl heeft zojuist contact opgenomen met mij. Ik heb mijn boodschap hier dan ook verwijdert.
Laatst gewijzigd door Pea; 27-05-11 om 01:38. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand ervaring met appelhoes.nl? | missym | Koopinformatie Nederland | 72 | 07-07-14 09:29 |
LAOMSN iemand ervaring | kogel | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-10 10:24 |
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak | garfield65 | Jailbreak | 2 | 29-12-09 22:47 |
Bij de 300 smsjes niet meer verder smsen. | Boy van Baal | Jailbreak apps en thema's | 5 | 29-10-09 20:02 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
|
|