iphone 3g nep of echt ? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb vandaag de kans gekregen een iphone 3g te kopen van een vriend maar vertrouw het niet echt . hij ziet er ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3g nep of echt ?
hallo ik heb vandaag de kans gekregen een iphone 3g te kopen van een vriend maar vertrouw het niet echt .
hij ziet er ook helemaal anders uit ,en verbind niet automatish met itunes. het is een 32gb model n a1241 dessing by apple california asambled in china staat er . kan iemand me helpen ofzo ? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
"Designed by Apple California - Assembled in China"?
Dat is wel gewoon origineel. Heb je een foto'tje voor me? Het kan zijn dat iTunes niet automatisch wordt opgestart, dat is gewoon een instelling |
|
|||
|
|||
Citaat:
mvg en bedankt |
|
||||
|
||||
Ik werk op een Mac met Adium, ondersteunt sowieso geen webcam.
Als je 1 of 2 foto'tjes maakt + plaatst dan lukt het wel Wat bedoel je overigens precies met "ziet er heel anders uit"? |
|
|||
|
|||
ja dat zul je zien op foto's maar hoe load ik foto's op ? mvg
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting ImageShack® - Online Photo and Video Hosting |
|
||||
|
||||
Is een neppe. En een vrij slechte ook vind ik.
|
|||
|
|||
ok bedankt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Fijne vriend btw
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3g nep of echt? | LJD | iPhone algemeen | 10 | 21-09-10 12:58 |
Is deze Iphone echt of nep?! | Zippie | Archief | 3 | 12-02-10 16:42 |
Iphone 3g nep of echt | Ddeennniiss | iPhone algemeen | 17 | 25-07-09 22:13 |
Is mijn iPhone echt of nep? | RPhone | Archief | 32 | 20-09-08 15:18 |
|
|