Bij de 300 smsjes niet meer verder smsen. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik zoek eigenlijk een applicatie die bij houd hoeveel smsjes ik heb verzonden en er dan voorzorgt dat ik niet meer verder kan smsen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij de 300 smsjes niet meer verder smsen.
Goedendag,
Ik zoek eigenlijk een applicatie die bij houd hoeveel smsjes ik heb verzonden en er dan voorzorgt dat ik niet meer verder kan smsen bij een bepaalde limited is dit mogelijk? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan het toch gwn zelf bijhoude
Majah zou wel handig zijn |
|
|||
|
|||
Aangezien je Jailbreak hebt, kun je natuurlijk BiteSMS installeren. Ook al koop je dan geen sms bundel van hun. gewoon smsen kan ook en het heeft een tellertje.
En anders Belstatus uit de appstore downloaden. Als je T-Mobile hebt, kan je dan je overgebleven smsjes zien.
|
||||
|
||||
Of Beltegoed als je Vodafone hebt (Hoewel Vodafone vaak storingen heeft wat betreft het laten zien van je tegoed)
|
|
|||
|
|||
SMS Helper via Cydia installeren. Houdt bij hoeveel je in een periode hebt gesmst en kan je op een bepaalde dag van de maand laten resetten.
Bovendien telt hij je karakters in je sms, dus nooit meer gezeur met onzinnige smsjes sturen met 1 karakter erin
|
||||
|
||||
idd, bitesms kost na een maand geld. SMS helper niet.
maar biteSMS is wel een stuk fijner en je geld waard.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand verder meer ervaring bij Appelhoes.nl? | Yaoo | Koopinformatie Nederland | 1 | 27-05-11 00:30 |
iPhone 2G, kan niet meer smsen | RAM123 | iPhone algemeen | 5 | 03-08-10 14:21 |
Bij booten niet verder dan apple logo. | RoW^ | iPhone algemeen | 17 | 15-06-08 18:38 |
Kan niet meer SMSen | laika666 | Archief | 1 | 12-02-08 10:50 |
niet meer bellen en smsen | vlietjekim | Unlock [archief] | 15 | 13-11-07 19:46 |
|
|