iBlackwood (iNav mod) installeren: hoe? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de volgende situatie: Ik wil graag iNav op mijn iPhone installeren en heb hiervoor een prachtige mod gevonden, te weten: iBlackwood Nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBlackwood (iNav mod) installeren: hoe?
Ik heb de volgende situatie:
Ik wil graag iNav op mijn iPhone installeren en heb hiervoor een prachtige mod gevonden, te weten: iBlackwood Nu heb ik op Google, Youtube en iPhoneclub forum wat rond gezocht maar kon nou niet vinden hoe je dit thema nu moet installeren! Ik heb een zipbestandje gedownload met daarin 1 bestand: iBlackWood.theme Edit: ik begin from skatch met de iPhone, heb hem zojuist gerestored en gejailbreaked. Alvast bedankt.
Wees realistisch, eis het onmogelijke Laatst gewijzigd door Chrisjuh; 29-10-09 om 18:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
winterboard installeren en dan SSH into your phone.
private/var/stash/themes........ daarin droppen. winterboard openen op je iPhone aanvinken en voila
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Hoe te installeren ???? | royoboy1977 | iPhone Navigatie | 25 | 31-10-10 22:37 |
Hoe installeren OS 3.0? | Goudvis12 | Archief | 1 | 24-03-09 22:24 |
|
|