Wat kleinigheidjes die ik niet kan vinden [Dock & Weer-icoontje] discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een aantal dingen in m´n iPod Touch, misschien kunnen jullie helpen. Ik heb het thema Matte Nano maar zou graag m´n dock zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat kleinigheidjes die ik niet kan vinden [Dock & Weer-icoontje]
Ik wil een aantal dingen in m´n iPod Touch, misschien kunnen jullie helpen. Ik heb het thema Matte Nano maar zou graag m´n dock zo hebben:
Verder zou ik ook graag nog een weericoontje bij m'n batterij enzo willen, heeft iemand daar al wat op gevonden. Ik zit momenteel met 3.0 en die op de site wordt aangeboden is daar niet voor geschikt. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Weer icoontje is gelukt, thanks. Klopt het dat iBleutooth niet werkt met 3.0 ?
|
|
|||
|
|||
Ja, maar volgens mij ben ik me Jailbreak (incl. Winterboard, MIM, m'n thema enz enz.) kwijt als ik nu in iTunes naar 3.1.2 update, of kan ik ergens een back-up maken ? 8D...
|
|
||||
|
||||
Hmm.. ik ging ervan uit dat het dan ook zou werken op firmware 3.0, maar nu lees ik in het topic dat ik gelinkt had dat het niet zou werken
|
|
|||
|
|||
Daarom. Beetje raar, misschien binnenkort een update?
|
|
||||
|
||||
je dock is : iSpazio Dockflow, misschien dat je de 2 themes kunt combineren door in je iPhone te SSH'en....heb het zelf ook min of meer op die manier gedaan.
iSpazio Dockflow aangepast en in combinatie met het Orbz theme. Tevens weathericon en wat andere tweaks. Laatst gewijzigd door mvveelen; 28-10-09 om 16:25. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen steden vinden in Weer app | Gonus | iPhone Apps | 8 | 20-02-10 21:52 |
Het menu wat ik maar niet kan vinden | kieboom | Archief | 6 | 23-01-10 14:12 |
Kan foto's die met Iphone getrokken zijn niet vinden | Snakefoodjah | Archief | 2 | 21-08-09 21:54 |
Kosten die ik niet terug kan vinden? | Apple-Flap | Overige providers Nederland | 7 | 20-04-08 13:12 |
Finder.app waar kan ik die vinden? | OwBeeGee | iPhone Apps | 7 | 01-04-08 17:13 |
|
|