Iphone kopen in Miami discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ga in de mei-vakantie naar miami (Hialeah) En wil daar graag en Iphone kopen, maar ik las dat je met een credit-card moest ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone kopen in Miami
Hallo
Ik ga in de mei-vakantie naar miami (Hialeah) En wil daar graag en Iphone kopen, maar ik las dat je met een credit-card moest betalen en dat je een 2 jarig abbonement moest nemen. Klopt dat ook voor deze AT&T store AT&T 663 W 49TH ST HIALEAH, FL, 33012 AT&T Store Locator - Find out where to buy cell phones exclusively at AT&T/Cingular Het rode balletje is het hotel waar ik verblijf en het dichtsbijzijnde blauwe balletje is de dichtsbijzijnde AT&T Store |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met CC wel maar een abbonement niet. Die kun je thuis via itunes afsluiten, maar dan niet doen.
CC mee nemen is handig |
|
|||
|
|||
Altijd verhelderend, zo'n onderwerp dat weer echt nieuw is
en totaal nog niet is besproken |
|
|||
|
|||
Citaat:
En het ticket kost ook geen 2 tientjes!!! Laatst gewijzigd door Rodericky; 29-03-08 om 13:32. Reden: spellingfout |
|
||||
|
||||
damn, elke plaats/applestore heeft dezelfde regels mbt verkoop iphones.
in een at&t store moet je wel een contract tekenen! dus het heeft geen zin om voor elke plaats in amerika waar iemand kom een nieuw topic te openen.
|
|||
|
|||
hmm oke, dan zal het ik gewoon proberen
|
|
|||
|
|||
Je kunt veilig aannemen dat elke AT&T store verplicht is om exact dezelfde procedures en regels aan te houdens net zoals elke Apple Store dat ook is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kopen | freewilly134 | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-10-10 19:39 |
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-05-08 17:07 |
Miami | Hoppieee | Archief | 7 | 16-03-08 20:38 |
Nu in CURACAO maar morgen in MIAMI weet iemand waar ik moet zijn in MIAMI | habbes21 | Archief | 3 | 15-01-08 15:58 |
|
|