//

iPhone 5 kopen op Apple site.

iPhone 5 kopen op Apple site. discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een vraagje, ik zit nu in Amerika en ik wil hier graag de 5 kopen. Als enige probleem heb ik dat er geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-13, 15:17
NinaAmerika NinaAmerika is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard iPhone 5 kopen op Apple site.

Ik had een vraagje, ik zit nu in Amerika en ik wil hier graag de 5 kopen.

Als enige probleem heb ik dat er geen apple store in de buurt is dus moet ik het via de site doen, dan zou het een A1428 gsm model zijn. Nu lees ik verschillende dingen.
1. Hij doet het niet in Nederland.
2. Hij doet wel in Nederland maar alleen zou je geen 4g internet kunnen gebruiken.

Nu maak het 4g internet mij niet zoveel uit, dus dan zou ik hem hier gewoon kunnen kopen en zeker weten dat ie werkt in Nederland?

Sorry voor weer een forum hierover, maar ik ben in deze technische dingen totaal geen genie, en op al die forums staat zoveel door elkaar. Ik zou heel dankbaar zijn als iemand mij gewoon een goed makkelijk antwoord kan geven.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-13, 23:05
Gamma007 Gamma007 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 5
Standaard

Hier lopen al topics over kijk daar eens.
Vergeet niet dat je 21% invoerbelasting moet betalen
. Dus is misschien nog wel goedkoper om hem in NL te kopen weet je zeker dat i het doet en 2 jaar garantie.
  #3  
Oud 30-05-13, 10:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NinaAmerika Bekijk bericht
... dan zou het een A1428 gsm model zijn.
Dat is dan de slechtste keuze voor gebruik in Europa (Afrika en het Midden-Oosten). Waarom geen model A1429 (GSM + CDMA)? Die kost toch niet meer dan een A1428.

Zoals mijn voorganger schreef: er lopen al heel wat topics met ervaringen over dit onderwerp.

Succes gewenst
  #4  
Oud 20-06-13, 23:17
NinaAmerika NinaAmerika is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard

Ik weet dat er al andere topics over waren, maar zoals ik al zei er staat heel veel door elkaar dus ik kon het niet meer goed begrijpen. Vandaar nog een topic over dat onderwerp.

Ik heb de andere niet gekocht omdat ik geen apple store in de buurt had en ik niet wou vast zitten aan een twee jarige contract.

Om even een lang verhaal kort te maken, ik heb gewoon het A1428 gsm model gekocht, en doet het prima! Ik kan smsen, bellen en internetten alleen niet op 4g, nou daar kan ik gerust mee leven

Dus de A1428 gsm doet het prima in Nederland alleen geen 4g netwerk.
Reageren

Labels
a1428 gsm., amerika simlockvrij, iphone5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S bestellen op de Duitse apple site Dashter iPhone algemeen 1 09-10-11 19:28
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site gamertje iPhone Apps 1 16-10-09 14:22
iphone op site kopen shaun29 Archief 1 03-04-08 14:32
apple site tips voor gebruik iphone nanoman iPhone algemeen 2 27-12-07 10:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:12.