ipod touch 5g uit amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik vertrek volgende week voor een maand naar Amerika. Ik zou graag daar de nieuwe ipod touch 5g 32Gb kopen aangezien mijn ipod touch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod touch 5g uit amerika
hallo,
Ik vertrek volgende week voor een maand naar Amerika. Ik zou graag daar de nieuwe ipod touch 5g 32Gb kopen aangezien mijn ipod touch (4g 8Gb) kapot is. Nu is mijn vraag als ik mijn ipod koop ginder in een apple verdeler kunnen zij (of ik) dat gemakkelijk in het nederlands zetten? En stel dat hij kapot ga, kan ik hem dan in belgie in een apple verdeler binnen doen om hem te laten maken? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Labels |
amerika, apple, ipod touch 5g, nederlands, new york |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help, ipod touch 3g doet werkt uit zichzelf! | sasa92 | iPhone algemeen | 4 | 08-05-11 15:24 |
Ipod Touch geen geluid uit speakers | wesleydb | iPhone algemeen | 0 | 24-03-11 11:00 |
iPod Touch in Amerika kopen? | psp2000sam | Koopinformatie USA | 32 | 03-11-09 08:15 |
wanneer komt de ipod touch microfoon uit | lennart91 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-01-08 21:30 |
|
|