iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   Iphone 3G op Ebay (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/14359-iphone-3g-op-ebay.html)

xa4cornelis 11-06-08 11:02

Iphone 3G op Ebay
 
Ik zat net Ebay te kijken en er zijn al verschillende "pre" aanbieders, hoe denken jullie daarover?? De meeste hebben 100% feedback zelfs en ze zeggen op 12 juli op te sturen wat denken jullie?? :)

mlam 11-06-08 11:07

Als 't pre aanbieders zijn heeft 't denk ik niet veel nut om nu al te kopen. Nu zullen ze er bewust een erg hoge prijs voor vragen. Ik zou gewoon wachten totdat ie echt te koop is.

macfreaker 11-06-08 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xa4cornelis (Bericht 125688)
Ik zat net Ebay te kijken en er zijn al verschillende "pre" aanbieders, hoe denken jullie daarover?? De meeste hebben 100% feedback zelfs en ze zeggen op 12 juli op te sturen wat denken jullie?? :)

Hoe gaan ze dan die activatie omzeilen ? IS toch zo dat je moet activeren bij aanschaf ?

xa4cornelis 11-06-08 13:18

ja daar dacht dus ook aan hoe gaan ze dat doen maarja ik wacht wel ff tot de 11e denk ;)

Snowgasm 16-06-08 08:43

pre-aanbiedingen mogen niet meer op e-bay :-)

Heb mijn geld terug gestort gekregen, nu een 3g buiten e-bay om besteld (bij dezelfde vertrouwde verkoper). Lang leve de kopersbescherming van paypal.

Dus 16/17 juli ligt de 3g op mijn mat voor totaal een 300/350 euro (afhankelijk van importbelasting)

Met een beetje geluk wordt hij in de US al unlocked voor die prijs (als er al een unlock beschikbaar is rond die tijd).

forum.bericht 16-06-08 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snowgasm (Bericht 127751)
pre-aanbiedingen mogen niet meer op e-bay :-)
Heb mijn geld terug gestort gekregen, nu een 3g buiten e-bay om besteld (bij dezelfde vertrouwde verkoper). Lang leve de kopersbescherming van paypal.
Dus 16/17 juli ligt de 3g op mijn mat voor totaal een 300/350 euro (afhankelijk van importbelasting)
Met een beetje geluk wordt hij in de US al unlocked voor die prijs (als er al een unlock beschikbaar is rond die tijd).

Of dat "vertrouwd" echt veel voorstelt bij eBay waag ik te betwijfelen. Zeker als ik zie dat er mensen 100% hebben terwijl ze unlock software voor de G3 aanbieden.

Over vaporware gesproken.

Snowgasm 16-06-08 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 127756)
Of dat "vertrouwd" echt veel voorstelt bij eBay waag ik te betwijfelen. Zeker als ik zie dat er mensen 100% hebben terwijl ze unlock software voor de G3 aanbieden.

Over vaporware gesproken.

ik doelde meer op de 9000+ mensen die me voor zijn gegaan. (90% was slechts positief, maar goed..... dat zijn nog aardig wat positieve mensen)

etienne 20-06-08 10:13

Er staat een megaseller uit Italie op e-bay die simlockvrije 3G's verkoopt en vanaf 13 juli leverbaar zijn.

NUOVI APPLE IPHONE 3G 8GB CON REGOLARE FATTURA

Hij vraagt 429€ + 75€ verzending (8GB) en 535€ + 65€ verzending (16GB). Is dit volgens jullie realistisch wat betreft het "simlockvrij" zijn van de iPhone 3G. Is dit nu al technisch mogelijk?
Hij heeft 98,9 % positieve feedback.
Wat denken jullie:cool:

Common.Sense 20-06-08 10:16

Wordt eens wakker!! Of dat de prijzen zijn, blijft gissen.... evenals het simlockvrij leveren.

Afwachten tot 11-7 dus en pre-orders moet je niet aangaan.

Trouwens, er zijn al 'tig' topics over pre-orders via ebay e.d.

UTMFS ;)

Bomans 20-06-08 10:19

Off-topic
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Common.Sense (Bericht 129526)
... UTMFS ...

Inderdaad, de zoekknop had je ook het antwoord kunnen geven ;)



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:03.