Iphone 3G op Ebay discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat net Ebay te kijken en er zijn al verschillende "pre" aanbieders, hoe denken jullie daarover?? De meeste hebben 100% feedback zelfs en ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G op Ebay
Ik zat net Ebay te kijken en er zijn al verschillende "pre" aanbieders, hoe denken jullie daarover?? De meeste hebben 100% feedback zelfs en ze zeggen op 12 juli op te sturen wat denken jullie??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als 't pre aanbieders zijn heeft 't denk ik niet veel nut om nu al te kopen. Nu zullen ze er bewust een erg hoge prijs voor vragen. Ik zou gewoon wachten totdat ie echt te koop is.
|
|
||||
|
||||
Hoe gaan ze dan die activatie omzeilen ? IS toch zo dat je moet activeren bij aanschaf ?
|
|
|||
|
|||
ja daar dacht dus ook aan hoe gaan ze dat doen maarja ik wacht wel ff tot de 11e denk
|
|
|||
|
|||
pre-aanbiedingen mogen niet meer op e-bay
Heb mijn geld terug gestort gekregen, nu een 3g buiten e-bay om besteld (bij dezelfde vertrouwde verkoper). Lang leve de kopersbescherming van paypal. Dus 16/17 juli ligt de 3g op mijn mat voor totaal een 300/350 euro (afhankelijk van importbelasting) Met een beetje geluk wordt hij in de US al unlocked voor die prijs (als er al een unlock beschikbaar is rond die tijd). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Over vaporware gesproken. |
|
|||
|
|||
ik doelde meer op de 9000+ mensen die me voor zijn gegaan. (90% was slechts positief, maar goed..... dat zijn nog aardig wat positieve mensen)
|
|
||||
|
||||
Er staat een megaseller uit Italie op e-bay die simlockvrije 3G's verkoopt en vanaf 13 juli leverbaar zijn.
NUOVI APPLE IPHONE 3G 8GB CON REGOLARE FATTURA Hij vraagt 429€ + 75€ verzending (8GB) en 535€ + 65€ verzending (16GB). Is dit volgens jullie realistisch wat betreft het "simlockvrij" zijn van de iPhone 3G. Is dit nu al technisch mogelijk? Hij heeft 98,9 % positieve feedback. Wat denken jullie |
|
||||
|
||||
Wordt eens wakker!! Of dat de prijzen zijn, blijft gissen.... evenals het simlockvrij leveren.
Afwachten tot 11-7 dus en pre-orders moet je niet aangaan. Trouwens, er zijn al 'tig' topics over pre-orders via ebay e.d. UTMFS |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone via ebay | Kat63 | Koopinformatie USA | 4 | 11-02-11 17:22 |
IpHoNe 3G (Ebay) | mijaser | Koopinformatie Rest van de wereld | 4 | 04-08-08 07:12 |
Iphone 3g op Ebay | tbeumer@ | Koopinformatie USA | 9 | 18-07-08 00:42 |
iphone via ebay.com | cederique | Koopinformatie USA | 1 | 22-01-08 00:12 |
|
|